Όταν ο CEO του ινδικού delivery app, Zomato, δημοσίευσε αγγελία για τη θέση του διευθυντή του προσωπικού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έβαλε δύο σημαντικούς περιορισμούς.
Δεν θα υπήρχε μισθός για τον πρώτο χρόνο, και ο επιτυχών υποψήφιος θα έπρεπε να καταβάλει στην εταιρεία 2 εκατομμύρια ρουπίες Ινδίας (περίπου 23.670 δολάρια) για να έχει τη θέση.
Όπως είναι λογικό, η αγγελία προκάλεσε άμεσα αντιδράσεις από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ινδία.
Στην ανάρτησή του, ο Γκόγιαλ ανέφερε ότι το ποσό που θα καταβαλλόταν θα δωριζόταν στην οργάνωσή του Feeding India, χαρακτηρίζοντας τη θέση ως ένα «ταχύρρυθμο πρόγραμμα μάθησης» που θα προσφέρει «10 φορές περισσότερη γνώση» από ένα πρόγραμμα διοίκησης επιχειρήσεων.
Ωστόσο αργότερα ο Γκόγιαλ αποκάλυψε ότι η απαίτηση για την καταβολή χρημάτων ήταν απλώς ένα κόλπο. «Ήταν απλά ένα φίλτρο, για να βρούμε ανθρώπους που μπορούσαν να εκτιμήσουν την ευκαιρία», δήλωσε.
Η ανάρτηση έγινε viral με αποτέλεσμα πάνω από 18.000 άτομα να κάνουν αίτηση μέσα σε μόλις 24 ώρες.