Η εταιρεία μεταφοράς επιβατών FreeNow, η οποία εκμεταλλεύεται τις Daimler AG και BMW AG, αναμένεται να διπλασιάσει τα έσοδα φέτος, απαντώντας με αυτό τον τρόπο στην πρόκληση της Uber Inc.
Ο «όγκος ακαθάριστων εμπορευμάτων» -όπως αποκαλείται- της FreeNow, που αντικατοπτρίζει τα έσοδα, προβλέπεται να φθάσει τα 2,4 δισ. ευρώ στα τέλη του 2019, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Μπεργκ σε συνέντευξή του σε έναν κοινόχρηστο χώρο γραφείων με γυάλινους τοίχους, που βλέπουν στην αίθουσα Philharmonic Elbe του Αμβούργου, αναφέρει το newmoney.
«Γνωρίζουμε ότι είναι επιθετικό και πραγματικά φιλόδοξο, αλλά θέλουμε να διπλασιάσουμε τα έσοδά μας και πάλι το επόμενο έτος, βελτιώνοντας περαιτέρω την κερδοφορία μας», δήλωσε ο Μπεργκ. Οι μισές από τις 130 πόλεις της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία που στο παρελθόν ονομαζόταν MyTaxi, είναι ήδη κερδοφόρες, πρόσθεσε.
Οι πάροχοι υπηρεσιών μεταφοράς, αντιμετωπίζουν έντονη πίεση, προκειμένου να αποδείξουν ότι μπορούν να αποφέρουν κέρδη, μετά από την πρόσφατη εμπειρία με τις άσχημες επιδόσεις της Uber και της ομολόγου της στις ΗΠΑ, της Lyft Inc., σε σχέση με την αρχική δημόσια προσφορά τους. Οι διαφορετικοί κανονισμοί για τις μεταφορές μεταξύ των περιφερειών μπορεί να περιπλέξουν τις προσπάθειες αύξησης της κερδοφορίας, την ώρα που οι Αρχές σε όλο τον κόσμο έχουν αυξήσει τους παρασκηνιακούς ελέγχους για τους οδηγούς, προκειμένου να αντιμετωπιστούν προβλήματα ασφάλειας.
Επιπροσθέτως, η αξία της Uber στην αγορά των 48,6 δισ. δολαρίων υπογραμμίζει ότι οι επενδυτές αναμένουν ότι οι εταιρείες τεχνολογίας θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των μεταφορών στο μέλλον. Τα προσαρμοσμένα έσοδα της Uber εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά 15% κι θα φτάσουν τα 12,9 δισ. δολάρια μέσα σε αυτό το έτος, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.
Η FreeNow επιδιώκει μια εποικοδομητική προσέγγιση με τους ρυθμιστικούς φορείς στο πλαίσιο της συνεργασίας μαζί τους, ώστε να αποφύγει τις νομικές μάχες που έχουν πλήξει την Uber στο Λονδίνο, τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά του κλάδου. Απαιτεί από τους οδηγούς να εμφανίζονται αυτοπροσώπως για να αποκτήσουν άδεια και να συμφωνήσουν σε ελέγχους ποινικού μητρώου, όπως ανέφερε ο Μπεργκ.
«Είναι μια καθαρά περιφερειακή επιχείρηση αφού οι κανονισμοί ποικίλλουν πολύ από πόλη σε πόλη. Με αυτά ως δεδομένα, η εστίασή μας είναι να συνεργαζόμαστε συνεχώς με τις τοπικές αρχές για την οικοδόμηση αμοιβαίας εμπιστοσύνης», δήλωσε ο Μπεργκ. «Πρόκειται για βιώσιμη ανάπτυξη, και όχι για ανάπτυξη με κάθε κόστος».