Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες της Gen Z δήλωσαν, σε μια έρευνα της McKinsey, ότι η φυσική κατάσταση ήταν πολύ υψηλή προτεραιότητα για αυτούς. Στο σύνολο των ερωτηθέντων τα ποσοστά ήταν 40%, σημειώνει το Bloomberg.
Αυτή η μερίδα νέων ανθρώπων δεν γυμνάζεται μόνη στο σπίτι, αντιθέτως πάνε τακτικά γυμναστήριο. Έρευνες του οργανισμού γυμναστικής Les Mills διαπίστωσαν ότι το ποσοστό των ενηλίκων που ανέφεραν ότι πήγαν στο γυμναστήριο αυξήθηκε στο 32% το 2019 από 27% το 2013.
Άλλες έρευνες και δεδομένα από εταιρείες όπως η Placer.ai και η ABC Fitness δείχνουν ομοίως ότι περισσότεροι άνθρωποι πηγαίνουν στο γυμναστήριο πιο τακτικά από ό,τι πριν από αρκετά χρόνια. Και οι συνδρομές αλυσίδων όπως το Planet Fitness έχουν εκραγεί – αυτή η μάρκα κέρδισε περισσότερα από 4 εκατομμύρια νέα μέλη από το 2019 έως το τέλος του 2023.
Αγαπά τα βάρη η Gen Z
Η Gen Z λοιπόν αγαπά να σηκώνει βάρη. Σε μια έρευνα της CivicScience, το να σηκώνουν βάρη ήταν πιο συνηθισμένος τύπος προπόνησης που ανέφεραν οι ερωτηθέντες της Gen Z. Και σε μια έρευνα του 2023 στο περιοδικό του Αμερικανικού Κολλεγίου Αθλητιατρικής, κατατάχθηκε ως η δεύτερη πιο δημοφιλής τάση γυμναστικής της χρονιάς.
Σε μια εποχή που η διαπροσωπική επαφή μπορεί να είναι δύσκολη, είναι ένας εύκολος τρόπος να βγείτε εκεί έξω και να κάνετε φίλους. Τα γυμναστήρια γίνονται γρήγορα το αγαπημένο στέκι της Gen Z – αλλά υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα με την έκρηξη της φυσικής κατάστασης. Αλυσίδες όπως το Planet Fitness βασίζονται σε μέλη που δεν εμφανίζονται ποτέ. Τα γυμναστήρια δεν είναι «κατασκευασμένα» για τη Gen Z.
Οι διαδικτυακοί γυμναστές έχουν απογειωθεί και γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.Το YouTube δήλωσε ότι ο αριθμός των βίντεο γυμναστικής στην πλατφόρμα του αυξήθηκε περισσότερο από πέντε φορές το 2020 και ότι παρέμειναν δημοφιλή.
Εκατοντάδες προσωπικοί γυμναστές, ερασιτέχνες bodybuilders και εκπαιδευτές γυμναστικής όπως η Kayla Itsines (16 εκατομμύρια ακόλουθοι) και ο Christian Guzman (1 εκατομμύριο ακόλουθοι) έχουν δημιουργήσει πιστές βάσεις θαυμαστών στο διαδίκτυο παρουσιάζοντας τις μεθόδους προπόνησής τους, ανταλλάσσοντας συμβουλές άσκησης και επιδεικνύοντας τους μαυρισμένους και τονισμένους μύες τους.
Το πρόβλημα
Όμως, το μοντέλο γυμναστηρίου χαμηλού κόστους και υψηλής αξίας δεν λειτουργεί όταν πάρα πολλοί άνθρωποι αρχίζουν να παρακολουθούν τακτικά το γυμναστήριο. Μπορείτε να φανταστείτε αν 6.500 άτομα προσπαθούσαν να εμφανιστούν σε ένα γυμναστήριο Planet Fitness ταυτόχρονα;
Δε βγαίνουν τα νούμερα
Μια έκθεση από την Ένωση Υγείας & Φυσικής Κατάστασης ανέφερε ότι τα γυμναστήρια με βάσεις μελών που υπερέβησαν τη βέλτιστη χωρητικότητά τους σημείωσαν πτώση 20% στην ικανοποίηση των μελών από το 2022 έως το 2023. «Το ποσοστό δυσαρέσκειας για γυμναστήρια χαμηλού κόστους μπορεί να φτάσει το 40% ετησίως”, είπε ο Bassem Mostafa, επικεφαλής αναλυτής αγοράς που καλύπτει τη βιομηχανία γυμναστηρίων και γυμναστικής και ιδιοκτήτης της GlobeMonitor Market Research Agency, επικαλούμενος την έρευνα της εταιρείας του.
Μερικές φορές τα μαθηματικά απλά δεν… βγαίνουν. Θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τον οποίο το Planet Fitness αυξάνει την τιμή του για πρώτη φορά σε σχεδόν 30 χρόνια. Αυτό το καλοκαίρι, η αλυσίδα αύξησε την συνδρομή της στα 15 δολάρια το μήνα από 10 δολάρια, αφού ανέφερε ασθενέστερα από τα αναμενόμενα έσοδα πρώτου τριμήνου. Η αγάπη της Gen Z για το γυμναστήριο μπορεί απλώς να οδηγήσει περισσότερα γυμναστήρια να επανεξετάσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα.