Ποιος δεν θέλει λίγο κοκκινιστό χοιρινό με τον καφέ του; Η Starbucks ποντάρει σε αυτόν τον ασυνήθιστο συνδυασμό με ένα νέο ρόφημα που κυκλοφορεί στην Κίνα με αφορμή την Κινεζική Πρωτοχρονιά. Με την ονομασία «Abundant Year Savory Latte», η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως ένα «ενδιαφέρον» γευστικό αποτέλεσμα.
Το ρόφημα συνδυάζει σάλτσα με γεύση χοιρινού κρέατος Dongpo Braised Pork με εσπρέσο και γάλα, με επιπλέον σάλτσα χοιρινού κρέατος και κρέας χοιρινού στήθους για γαρνιτούρα, σύμφωνα με την εφαρμογή παράδοσης της Starbucks.
Η τιμή του ποτού είναι 68 γιουάν (9,45 δολάρια), σύμφωνα με την εφαρμογή.
Οι φωτογραφίες του ποτού, που δημοσιεύτηκαν στην κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo από το Shanghai Starbucks Reserve Roastery, δείχνουν μια σταγόνα σκούρας κόκκινης σάλτσας πάνω από τον αφρό του latte – με μια τετράγωνη φέτα χοιρινού κρέατος σε σουβλάκι που στηρίζεται στο χείλος της κούπας.
«Η κατανάλωση κρέατος σημαίνει ευημερία το επόμενο έτος», έγραψε το roastery στο Weibo στις 5 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του σεληνιακού νέου έτους.
Πρόσθεσε ότι το ρόφημα ακολουθεί «τα παραδοσιακά έθιμα της Πρωτοχρονιάς στον καφέ» και δημιουργεί «απροσδόκητες αλμυρές και γλυκές γεύσεις». Ο latte είναι διαθέσιμος στα καταστήματα Starbucks Reserve σε όλη τη χώρα.
Η Σεληνιακή Πρωτοχρονιά είναι μία από τις μεγαλύτερες ετήσιες γιορτές στην Ασία. Οι άνθρωποι σε όλη την Κίνα ταξιδεύουν σε ολόκληρη τη χώρα προκειμένου να γιορτάσουν με τις οικογένειές τους. Κυβερνητικά στοιχεία δείχνουν ότι συνολικά 474 εκατομμύρια ταξίδια πραγματοποιήθηκαν εντός της ηπειρωτικής χώρας κατά τη διάρκεια της φετινής ταξιδιωτικής περιόδου.
Και ενώ τα φαγητά που σερβίρονται στις πρωτοχρονιάτικες γιορτές ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή, το κοκκινιστό χοιρινό εμφανίζεται συχνά. Το Dongpo rou, είναι ένα πιάτο που παρασκευάζεται από χοιρινή πανσέτα, ζάχαρη, σάλτσα σόγιας, κίτρινο κρασί και άλλα καρυκεύματα.
Το αποτέλεσμα είναι πλούσια αρωματισμένα και εξαιρετικά τρυφερά κομμάτια χοιρινού κρέατος που μπορούν εύκολα να διαχωριστούν με ξυλάκια.
Η Starbucks άνοιξε 785 καταστήματα στη χώρα το 2023. Η Κίνα αποτελεί εδώ και καιρό έναν από τους σημαντικότερους μοχλούς ανάπτυξης για τη Starbucks, καθώς αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της παγκοσμίως και την κορυφαία υπερπόντια αγορά της, όπως σημειώνει το CNNbusiness.
Ο χοιρινός latte της Starbucks κέρδισε γρήγορα έδαφος στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το θέμα να έχει προβληθεί περισσότερες από 476.000 φορές στο Weibo μέχρι τη στιγμή της δημοσίευσης. Ορισμένοι χρήστες εξέφρασαν την περιέργειά τους, αλλά άλλοι ήταν επιφυλακτικοί, επισημαίνοντας την υψηλή τιμή και διερωτώμενοι γιατί να πιουν τον latte αντί να φάνε πραγματικό κοκκινιστό χοιρινό.
Η Starbucks κυκλοφόρησε επίσης άλλες νέες γεύσεις σε όλη την Κίνα με θέμα τις γιορτές τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τον λογαριασμό Weibo του Shanghai Reserve Roastery, συμπεριλαμβανομένου ενός jujube macchiato εμπνευσμένου από ρυζογκοφρέτες και ενός macchiato tofu αμυγδάλου.