Μπορεί οι πωλήσεις της LVMH να αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του έτους ωστόσο, όχι με τον ρυθμό που αναμένονταν από τους αναλυτές με αποτέλεσμα να εγείρονται ερωτήματα για το κατά πόσο η κάμψη αυτή αποτελεί ένδειξη αγοραστικής κόπωσης για το ακριβό κονιάκ του οίκου ή για τις διάσημες και εξίσου ακριβές τσάντες του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο οίκος, τα έσοδα της μονάδας ένδυσης και δερμάτινων ειδών του γαλλικού ομίλου – στην οποία εντάσσονται οι ετικέτες Louis Vuitton και Christian Dior – αυξήθηκαν κατά 9%, ωστόσο οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση κατά 11,2%. Χειρότερα διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις για τη μονάδα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών που σημείωσαν πτώση κατά 14%, κατά πολύ χειρότερα του αναμενόμενου από τους αναλυτές.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg η LVMH παρότι τα τελευταία χρόνια έχει προσελκύσει ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον και κεφάλαια φαίνεται πως χάνει τη λάμψη της στους καταναλωτές τόσο στην Κίνα στην οποία η κατανάλωση φαίνεται πως επιβραδύνει όσο και στις ΗΠΑ. Σημειώνεται ότι μόλις πριν έναν μήνα ο όμιλος έχασε τον «τίτλο» της πιο πολύτιμης εταιρείας της Ευρώπης από τη φαρμακευτική Novo Nordisk.