Τριάντα νέες υπηρεσίες προστέθηκαν μόνο τον Οκτώβριο στο gov.gr. Σχεδόν κάθε μέρα και μια νέα υπηρεσία.
Το gov.gr, βρέθηκε στη 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών αναφορικά με την εμπειρία του καταναλωτή ή ακόμα καλύτερα του πολίτη στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Το καλύτερο brand του ελληνικού δημοσίου, μιας και σύμφωνα με την έρευνα το πρώτο brand σε απήχηση/ ελκυστικότητα στο ελληνικό κοινό ήταν εταιρικό, συνεχίζει ακάθεκτο να κάνει την καθημερινότητά μας ευκολότερη και σίγουρα πιο φιλική σε κάθε συνδιαλλαγή μας με το Δημόσιο.
Μόνο το μήνα Οκτώβριο στο στο gov.gr, προστέθηκαν 30 νέες υπηρεσίες. Πρακτικά αν το καλοσκεφτεί κανείς αυτό μεταφράζεται σε μια νέα υπηρεσία για κάθε μέρα του Οκτώβρη.
Ανάμεσα σε αυτές μπορεί κάποιος να βρει: τις αιτήσεις επιδοτήσεων προσωρινής στέγασης και αποζημίωσης επιχειρήσεων για τους πληγέντες από τις πλημμύρες, το πιστοποιητικό πολυτεκνικής ιδιότητας, το voucher για την μετατροπή κτιρίων σε “έξυπνα” από το πρόγραμμα Smart Readiness, τις έξι διαφορετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. όπως η ένσταση για πράξη βεβαίωσης παράβασης και πολλές ακόμα.
Αυτή τη στιγμή το gοv.gr παρέχει ήδη 1.602 ψηφιακές υπηρεσίες. Πώς μεταφράζεται αυτό; Σε 8.301.530 διακριτούς πολίτες, οι οποίοι έχουν εκδώσει ένα τουλάχιστον έγγραφο ή έχουν υποβάλει μία ηλεκτρονική δήλωση μέσω του gov.gr από την έναρξή του μέχρι και τον Οκτώβριο του 2023.
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εργάζεται ήδη παράλληλα με την ταχύτερη ενσωμάτωση των διαδικασιών στο gov.gr και για την είσοδο της Τεχνητής Νοημοσύνης στο Δημόσιο. Τις επόμενες ημέρες με την είσοδό μας στο gov.gr θα μπορούμε να συνομιλήσουμε γραπτά ή φωνητικά με τον ψηφιακό βοηθό, ο οποίος θα μας βοηθά να εντοπίσουμε εύκολα και γρήγορα αυτό ακριβώς που ψάχνουμε ανάμεσα στις 1600 και πλέον διαδικασίες του gov.gr και στις 3000 διαδικασίες του ΜΙΤΟΣ.