Σε έναν νέο γύρο αυξήσεων στις τιμές προχώρησε το δεύτερο τρίμηνο η Nestle, με το κόστος πολλών από τα προϊόντα που παράγει να ανεβαίνει εν μέσω ανεξέλεγκτου πληθωρισμού.
H εταιρεία ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2022, καταγράφοντας αύξηση 9,2% στις συνολικές πωλήσεις.
Η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής τροφίμων στον κόσμο αναμένει πλέον αύξηση των οργανικών της πωλήσεων της τάξης 7% – 8% για το τρέχον οικονομικό έτος.
Οι καταναλωτές καλούνται να επωμιστούν το βάρος των αυξήσεων καθώς το μεγαλύτερο κόστος μετακυλίεται στους αγοραστές. Η εταιρεία που παρασκευάζει τη σοκολάτα KitKat και το εμφιαλωμένο νερό Perrier είχε ανακοινώσει νωρίτερα ότι θα αυξήσει τις τιμές για να μετριάσει το δικό της κόστος, καθώς τα πάντα, από τα καύσιμα μέχρι τις συσκευασίες και το εργασιακό κόστος, αυξάνονται σημαντικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider δήλωσε ότι η εταιρεία εφαρμόζει αυξήσεις τιμών με «υπεύθυνο τρόπο» για να μπορέσει να διαχειριστεί «σημαντικό και πρωτοφανή πληθωρισμό κόστους».