Η οικονομική εφημερίδα του Ντίσελντορφ Handelsblatt αναφέρεται στην μεγάλη αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα και σημειώνει: «Ο τουρισμός στην Ελλάδα ανθεί - το ίδιο και τα αεροπορικά ταξίδια. Το 2024 η χώρα κατέγραψε το δεύτερο συνεχόμενο ρεκόρ με σχεδόν 40 εκατομμύρια επισκέπτες. Σύμφωνα με προσωρινούς υπολογισμούς, ο όγκος της κίνησης στα αεροδρόμια της χώρας το 2024 ήταν κατά 18% υψηλότερος σε σχέση με το 2019 πριν από την κρίση. Το αεροδρόμιο της Αθήνας, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας, ανέφερε ετήσια αύξηση του αριθμού των επιβατών κατά 13% για τους πρώτους έντεκα μήνες του 2024. Από την άνοδο της ελληνικής αεροπορικής κίνησης επωφελείται επίσης και ένας γερμανικός όμιλος: η Fraport ΑΕ λειτουργεί 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα από το 2017. Το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει το αεροδρόμιο της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας, της Θεσσαλονίκης, καθώς και νησιωτικά αεροδρόμια σε τουριστικά κέντρα όπως η Ρόδος, η Μύκονος, η Κως, η Σαντορίνη και η Κέρκυρα».
Και το ρεπορτάζ συνεχίζει με μια σύγκριση με το τι συμβαίνει στη Γερμανία: «Ενώ το αεροδρόμιο της Fraport στη Φρανκφούρτη κατέγραψε και πάλι 14% λιγότερους επιβάτες τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 σε σχέση με το 2019, στην Ελλάδα σημειώθηκαν νέα ρεκόρ. Ο αριθμός των επιβατών στα αεροδρόμια της Fraport στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 6,4% μεταξύ αρχών Ιανουαρίου και τέλους Νοεμβρίου. Ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας. Αντιπροσωπεύει περίπου το ένα πέμπτο του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος και της απασχόλησης. Η Ελλάδα επενδύει σημαντικά στις υποδομές των αεροδρομίων για να μπορέσει να συνεχιστεί η ανάπτυξη και αυτό συμβαίνει επειδή οι δυνατότητες έχουν εξαντληθεί σε πολλά αεροδρόμια.