Η Meta παρουσίασε την Τετάρτη ένα ανανεωμένο λογότυπο για το Facebook, προχωρόντας σε μία πολύ διακριτική αλλαγή. Πρόκειται για μία βαθύτερη απόχρωση του μπλε.
Η εταιρεία περιέγραψε το νέο σχέδιο ως «πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και παντοτινό», με ανάρτησή της στο ιστολόγιο της εταιρείας.
Όπως μεταδίδει το businessinsider.com, η Meta ανακοίνωσε επίσης στην ίδια ανάρτηση ότι ανανέωσε και τα emoji της, για να «δείχνουν πιο πολυδιάστατα και περισσότερο συναίσθημα», ενώ υιοθετεί μια πιο δυναμική χρωματική παλέτα με γαλάζιο, μπλε του ουρανού, μπλε σκούρο και μπλε.
Οι χρήστες στο X (πρώην twitter) έχουν ήδη διακωμωδήσει την αλλαγή και τη συγκρίνουν με άλλες ενημερώσεις.
Η αλλαγή του λογότυπου του Facebook έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άλλες κινήσεις, όπως η αμφιλεγόμενη αλλαγή του Twitter σε X, ή η αλλαγή του ονόματος της μητρικής εταιρείας από Facebook σε Meta το 2021, εν μέσω έντονης δημόσιας αντίδρασης κατά της εταιρείας.
Χάνει τους νέους το Facebook
Μια μελέτη του 2022 από το αμερικανικό κέντρο ερευνών Pew τόνισε τη φθίνουσα απήχηση του Facebook μεταξύ των εφήβων των ΗΠΑ από το 2014, οι οποίοι συρρέουν σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Snapchat και η αδελφή εφαρμογή, το Instagram.
Και παρόλο που το Facebook ανέφερε στην τελευταία τριμηνιαία ανακοίνωση για τα κέρδη ότι περίπου το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού, ή περίπου τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι – χρησιμοποιεί την πλατφόρμα κάθε μήνα, η αύξηση των μηνιαίων ενεργών χρηστών του φαίνεται να έχει σταματήσει.
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία κέρδισε μόνο ένα εκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ έχασε 2 εκατομμύρια στην Ευρώπη, σύμφωνα με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.