Δηλαδή, στο κέντρο της Αθήνας, επιβάλλει τον… νόμο μουσουλμανική Aστυνομία (δεν γνωρίζουμε εάν έχει και τηλεφωνικό κέντρο!). Και ουδείς αρμόδιος δεν φαίνεται να συνεγείρεται.
Του Γιάννη Μιχαήλ
Οι παροικούντες την πλατεία Ομονοίας και τους πέριξ δρόμους και συνοικίες, που εκτείνονται μέχρι τα Κάτω Πατήσια, την Κυψέλη και άλλες παλαιές Αθηναϊκές συνοικίες, έχουν υποχρεωθεί να εγκαταβιούν τα τελευταία χρόνια, με ανθρώπους, οι οποίοι έχουν χαοτικές διαφορές με όσα επικρατούν στην ελληνική κοινωνία.
Έτσι γνωρίζουν από πρώτο χέρι, όλες τις νοοτροπίες και εν πολλοίς τις παραβατικές συμπεριφορές στις οποίες πρωταγωνιστούν αλλότρια προς τις ελληνικές παραδόσεις και δοξασίες φύλα, που ήρθαν στην Ελλάδα απρόσκλητα, ιδιαίτερα την τελευταία εικοσαετία.
Επειδή ορισμένα γεγονότα τείνουν να πάρουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις, θα πρέπει οι κυβερνητο- αρμόδιοι και τα πολιτικά κόμματα – όσα τέλος πάντων- δεν εθελοτυφλούν – να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων, ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα. Αφορμή για τις σκέψεις αυτές, έδωσε ένα ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε το περασμένο Σάββατο στα «ΝΕΑ», στο οποίο περιγράφονται ανατριχιαστικές σκηνές, που παραπέμπουν σε ανάλογα επεισόδια, που έχουμε παρακολουθήσει από την TV, να λαμβάνουν χώρα στην Καμπούλ ή το Ισλαμαμπάντ.
Οι σκηνές που περιγράφονται στο ρεπορτάζ, έγιναν στην πλατεία Βάθη, μια δρασκελιά από το σημείο αναφοράς της Αθήνας, την Ομόνοια. Μια νεαρή μουσουλμάνα ξυλοκοπήθηκε άγρια, από ομόθρησκους της, μέλη της αυτοαποκαλούμενης «αστυνομία υπεράσπισης της Σαρία».
Δηλαδή, στο κέντρο της Αθήνας, επιβάλλει τον… νόμο μουσουλμανική αστυνομία (δεν γνωρίζουμε εάν έχει και τηλεφωνικό κέντρο!). Και ουδείς αρμόδιος δεν φαίνεται να συνεγείρεται.
Μέλη της αστυνομίας είναι φανατικοί σουνίτες, οι οποίοι πιστεύουν στην εφαρμογή του Κορανίου και της Σούνας. Σε αυτές τις ανεξέλεγκτες ομάδες, που επιβάλουν τον Ισλαμικό νόμο (ίσως η ξυλοκοπηθείσα δεν φορούσε «μπούργκα»), συμμετέχουν, Ισλαμιστές από πολλές εθνικότητες, βάση τους, δε είναι τα δεκάδες άτυπα τζαμιά στην Αθήνα.
Το μείζον, όμως, θέμα είναι η εκτός νόμου παραβατική συμπεριφορά αλλότριων «μουσαφίρηδων» , που εγκαταστάθηκαν σε πολλές περιοχές της χώρας μας, χωρίς να τους έχει προσκαλέσει κάποιος, από την παράνομη όμως δραστηριότητά τους, δημιουργούνται ζητήματα, ακόμα και για την ασφάλεια της πατρίδος μας. Και ο νοών, νοείτω…
Χωρίς να είμαστε «μάντεις κακών», παρόμοια επεισόδια με αυτό της Πλατείας Βάθη, θα υπάρξουν πάλι, όσο θα συνεχίζεται η παράνομη εισροή μουσουλμανικών πληθυσμών στην πατρίδα μας. (Και ας μην βρεθούν ορισμένοι μυαλοφυγόδικοι και κακεντρεχείς να υποστηρίξουν ότι στοχοποιούμε μουσουλμάνους).
Αυτοί που έρχονται παράνομα, στην πλειοψηφία είναι νέοι άνδρες που δεν έχουν οικογένειες, αλλά δημιουργούν στους τόπους που εγκαθίστανται παράλληλες κοινωνίες, όπου οι νόμοι δεν είναι συμβατοί με το ελληνικό δίκαιο, αλλά ισχύει η δική τους Σαρία.
Όλα αυτά που περιγράφουμε, δεν θέλουν κατ’ ουδένα τρόπο να τα ενστερνιστούν «οι στοργικές ψυχές» των δήθεν ευαίσθητων αριστερών, οι οποίοι υποκριτικά κάνουν τα στραβά μάτια, θεωρώντας ότι η χώρα μας είναι ξέφραγο αμπέλι, στο οποίο μπορούν να μπαινοβγαίνουν ανεξέλεγκτα «οι κολασμένοι της γης».
Άλλωστε, ο πρώτος που χορήγησε «ελεύθερο διαβατήριο εισόδου», ήταν ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος είχε επινοήσει την νέα διεθνή συνθήκη, όταν είπε ότι «δεν υπάρχουν θαλάσσια σύνορα».
Επειδή, όμως, γίνεται μεγάλο σπέκουλο και επιχειρείται ένας ανοίκειος συσχετισμός με τους Έλληνες που πήγαν μετανάστες σε ξένες χώρες, όλοι οι αδαείς (και βαλτοί) ας μην ψεύδονται ασύστολα, γιατί όλοι οι συμπατριώτες μας πήγαν στα ξένα με νόμιμα έγγραφα και όχι κρυφά και λαθραία.
Στις ξένες χώρες που φιλοξενήθηκαν, εργάστηκαν νόμιμα σε εργοστάσια και εταιρείες και πολλοί, μάλιστα, πρόκοψαν και διέπρεψαν. Υπάρχει, όμως, μια ακόμη σημαντική ειδοποιός διαφορά με την παρουσία των Ελλήνων στις ξένες χώρες.
Οι Έλληνες δεν πήγαν για να αλλοιώσουν το status των κοινωνιών. Προσαρμόστηκαν αμέσως στα νέα περιβάλλοντα, γιατί είχαν με τους ξένους, ίδια ιδανικά, αρχές και συγγενικές θρησκείες. Σε τέλεια αντίθεση, με αυτό που συμβαίνουν με τους φανατικούς μουσουλμάνους, οι οποίοι πεισματικά θέλουν να επιβάλουν τα δικά τους πιστεύω και τις νοοτροπίες στις χώρες που τις φιλοξενούν.
Κάτι τέτοιο βέβαια, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, γιατί δεν είναι δυνατόν ελληνικές συνοικίες να μεταβληθούν σε αγορές του Αλ Χαλίλι. Ένα τρανό παράδειγμα, για την άμεση ενσωμάτωση σε νέα δεδομένα πληθυσμών, αφορά τους ξεριζωμένους Έλληνες Ποντιακής και Μικρασιατικής καταγωγής, που εκδιώχθηκαν βάναυσα από τους Τούρκους, έχοντας μάλιστα χιλιάδες θύματα.
Η εθνοκάθαρση εκείνη έγινε σε συνεργασία με τους Γερμανούς του Κάιζερ προγόνους του Χίτλερ και της σημερινής καγκελαρίου Μέρκελ. Οι κυνηγημένοι Έλληνες προσαρμόστηκαν αμέσως στην μητέρα πατρίδα, επειδή με τους ντόπιους τους ένωνε πάνω απ’ όλα η θρησκεία, η γλώσσα, τα ήθη και τα έθιμα.
Ανάλογη προσαρμογή, δεν μπορεί να γίνει από την πανσπερμία των αλλοδαπών που καταφθάνουν στην Ελλάδα. Αυτοί, όπου εγκαθίστανται δημιουργούν τα δικά τους γκέτο. Και κατά μια τραγική συγκυρία, στις συνοικίες του κέντρου της Αθήνας όπου εγκαθίστανται, η ονομασία των δρόμων, από όπου τείνει να εξαφανιστεί το ελληνικό στοιχείο, είναι άρρηκτα ταυτισμένη, με «τα βαρειά» ονόματα που υπενθυμίζουν και αναδεικνύουν το αρχαιοελληνικό στοιχείο.
Οδός Σωκράτους, Ευρυπίδου, Ζήνωνος, Μενάνδρου, Σοφοκλέους και πάει λέγοντας. Και δεν θα αναφερθούμε στα κολοσσιαία έργα της ανθρώπινης κληρονομιάς, όπως ο Παρθενώνας. Πόσοι άραγε, από τους μετανάστες τα έχουν επισκεφθεί και ποιοι μπορούν να αντιληφθούν στο τι σηματοδοτούν οι ονοματοδοσίες των δρόμων. Ουδείς.
Παρατηρώντας, αυτό το ετερόκλητο πλήθος των αλλοδαπών να περιφέρεται γύρω από το κέντρο της πόλης, με βιαστικό βήμα, σου δίνεται η εντύπωση, ότι περιμένουν τον μυστηριώδη Γκοντό, όπως ακριβώς έκαναν οι δύο ήρωες που έπλασε ο Μπέκετ. Ο Γκοντό, όμως, δεν ήρθε ποτέ και η αναμονή ήταν εις μάτην.
Εν κατακλείδι, το πρόβλημα με τους μετανάστες θα έχει και συνέχεια. Τόσο η κυβέρνηση, όσο και η αντιπολίτευση, πρέπει ευθαρσώς να πουν τι μέλλει
γενέσθαι. Μπορεί ο κορωνοιός να ταλανίζει όλους τους πολίτες και να δημιουργεί τριβές στο πολιτικό σκηνικό, εξαιτίας και της αμετροεπούς στάσης του Τσίπρα, θα πρέπει, όμως και η κυβέρνηση να πάρει αποφασιστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Όμως, δεν θα πρέπει παράλληλα να αγνοεί τις προκλήσεις του Ερντογάν ώστε να μην επιβεβαιωθεί, πλήρως, η ρήση του Τουργκούτ Οζάλ (πρωθυπουργός το 1980), ο οποίος προέβλεπε την κατάληψη της χώρας μας, χωρίς πόλεμο!
«Την Ελλάδα- είχε πει- είναι εύκολο να την συντρίψουμε, αρκεί να κάνουμε τα στραβά μάτια και να περάσουν απέναντι εκατομμύρια Ασιάτες και Αφρικανοί». Μήπως, σήμερα βλέπουμε μερικές σκηνές από το έργο; Σε όλες αυτές τις άθλιες μεθοδεύσεις η Ελλάδα μπορεί να απαντήσει με την αρχαιοελληνική παροιμία: «Μη προς εμέ τα ποικίλα». Στην νεοελληνική «όχι σε μένα αυτά». Νισάφι πια!..