Η Data Communication, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, ολοκλήρωσε με επιτυχία τη μετάβαση της Rainbow Waters, της κορυφαίας εταιρίας σε ψύκτες και φίλτρα νερού στην Ελλάδα, στην cloud έκδοση του Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Η Rainbow Waters είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ψυκτών νερού και φίλτρων νερού στην Ελλάδα και η τρίτη μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Απασχολεί 360 εργαζόμενους, διαθέτει πάνω από 70 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά και ένα δίκτυο διανομής με 152 οχήματα, το οποίο εξυπηρετεί 450.000 ικανοποιημένους πελάτες, είτε νοικοκυριά είτε επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα πάνω από 1,6 εκατομμύρια καταναλωτές να απολαμβάνουν καθημερινά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Η Rainbow Waters προσφέρει μια μεγάλη γκάμα με ψύκτες νερού για επιχειρήσεις αλλά και οικιακή χρήση, καθώς και φίλτρα νερού για καθαρισμό και φιλτράρισμα νερού, μαζί με εξειδικευμένο προσωπικό για την τοποθέτηση και την αντικατάσταση φίλτρων νερού. Παράλληλα, η εταιρεία εμπορεύεται είδη καφέ, ροφήματα και υγιεινά σνακ, εκδίδοντας ετησίως περισσότερα από 1 εκατ. παραστατικά.
Για την ψηφιακή της αναβάθμιση στην cloud έκδοση Microsoft Dynamics 365 Business Central InnovEra, η Rainbow Waters εμπιστεύτηκε τα έμπειρα στελέχη της Data Communication, επισφραγίζοντας την ήδη επιτυχημένη συνεργασία τους σε έργα υλοποίησης Microsoft λύσεων.
Το έργο ήταν αρκετά απαιτητικό, καθώς αφορούσε 130 χρήστες, ενώ, παράλληλα, απαιτούσε διασυνδέσεις με συστήματα, DIAS/RF, CRM, Yuboto, Fidelity, Galaxy SFA, Atcom και Power BI, καθώς και την υποστήριξη πολύπλοκων παραμετροποιήσεων (customizations). Αξίζει να αναφερθεί, ότι η υλοποίησή του ήταν ζητούμενο να πραγματοποιηθεί σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, όταν η εταιρία θα παρέμενε κλειστή. Παράλληλα, λόγω χρήσης παλαιότερης έκδοσης του Microsoft Dynamics Nav (2013) με ελληνικοποίηση (localization) άλλου κατασκευαστή, έγινε πλήρης ενσωμάτωση της ελληνικοποίησης του InnovEra με μεταφορά των δεδομένων μιας δεκαετίας του συστήματος.
Η μετάβαση στο cloud ολοκληρώθηκε επιτυχώς μέσα σε διάστημα οκτώ μηνών, από την έναρξή της, με ελάχιστο downtime σε περιόδους που η εταιρία ήταν κλειστή, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή συνέχιση των λειτουργιών της, πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν.
Η λύση είναι live εδώ και μερικούς μήνες, αποτελώντας το θεμέλιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Rainbow Waters, επιτρέποντάς της να λειτουργεί πιο αποδοτικά και ευέλικτα από ποτέ.
Ήδη τα πρώτα οφέλη από τη λειτουργία του συστήματος διαφαίνονται και περιλαμβάνουν:
Αυξημένη αποδοτικότητα: Με τη χρήση ενός ενιαίου συστήματος στο cloud, οι λειτουργικές διαδικασίες απλοποιήθηκαν, μειώνοντας το χρόνο διαχείρισης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα.
Βελτιωμένη συνεργασία: Οι χρήστες έχουν πλέον άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες από οποιοδήποτε σημείο, διευκολύνοντας τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων.
Ενισχυμένη ασφάλεια δεδομένων: Τα δεδομένα της εταιρίας είναι πλέον πιο ασφαλή στο cloud, με συχνά backup και προηγμένα μέτρα προστασίας.
Ευελιξία & επεκτασιμότητα: Το cloud επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή και ανάπτυξη των συστημάτων της Rainbow Waters, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της.
Μείωση κόστους: Η μετάβαση στο cloud μείωσε τα κόστη συντήρησης και αναβάθμισης των συστημάτων IT.
Στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του έργου ο Υπεύθυνος ΙΤ της Rainbow Waters δήλωσε, «Για εμάς η αναβάθμιση σε Microsoft Dynamics Business Central InnovEra on cloud αποτελεί στρατηγική απόφαση και μέρος του ψηφιακού μας μετασχηματισμού. Η Rainbow Waters, προσανατολισμένη σε τεχνολογίες αιχμής, εμπιστεύτηκε την Data Communication και την έμπειρη ομάδα της. Η Data Communication υλοποίησε το έργο με απόλυτη επιτυχία και επαγγελματισμό, μέσα στον συμφωνηθέντα χρόνο και προϋπολογισμό. Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα».