Τέσσερις σημαντικές διακρίσεις για τις επιδόσειςτης στο χώρο του Programmatic και του Performance Marketing, στα φετινά Digital Media Awards και PEAK Performance Marketing Awards, κέρδισε το ΙΚΕΑ.
Oι νέες αυτές διακρίσεις έρχονται ως επιστέγασμα της πολύ δημοφιλούς καμπάνιας της IKEA που κέρδισε τις καρδιές του ελληνικού κοινού. Η επιτυχία της καμπάνιας «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», βασίζεται στην ιδέα ότι ένα σπίτι που το έχουμε φτιάξει ακριβώς όπως το έχουμε φανταστεί, με βάση τη δική μας προσωπικότητα, παύει να είναι απλώς ένα σπίτι και μεταμορφώνεται, με την προσθήκη αγαπημένων προϊόντων ΙΚΕΑ, σε ένα χώρο συναισθημάτων και δημιουργίας μοναδικών στιγμών. Γίνεται, έτσι, #piopolla απ’ όσα είχαμε φανταστεί. Για να ενισχύσει την εμβέλεια και την επίδ
ραση αυτού του ξεχωριστού μηνύματος, η ΙΚΕΑ ακολούθησε σύγχρονες πρακτικές στον τομέα του Performance Marketing, σε συνεργασία με την Ogilvy, και του Programmatic, σε συνεργασία με την Initiative. Η εταιρεία δημιούργησε ένα δυνατό πλάνο επικοινωνίας, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό, καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες, για την πιο αποτελεσματική χρήση διαφημιστικών λύσεων με μετρήσιμα αποτελέσματα.
Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η ΙΚΕΑ έχει αποσπάσει ως τώρα τις εξής διακρίσεις:
1. Digital Media Awards 2020 με GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Programmatic Campaign for a Brand για την ανάδειξη custom made κοινών της μάρκας, μέσα από έρευνα που αξιοποιήθηκε στο programmatic buying για την corporate επικοινωνία
2. Performance Marketing Awards 2020: GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Performance in Home, Furniture & DIY
3. GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Digital
Multi-Channel Campaign για την επίτευξη στόχων, συνδυάζοντας δύο ή περισσότερα online κανάλια
4. GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Video Campaign για την αποτελεσματική χρήση διαφημιστικών λύσεων σε digital video πλατφόρμες