Η BMW και η Mini αναδείχθηκαν νικήτριες στην τελευταία μελέτη της J.D. Power σχετικά με την «Εμπειρία Ιδιοκτησίας Ηλεκτρικών Οχημάτων», με το i4 της BMW να βρίσκεται στην κορυφή της premium κατηγορίας και το Cooper Electric της Mini να παίρνει την πρώτη θέση.
Τα R1T και R1S της Rivian, μαζί με τα Model 3 και Model Y της Tesla, σημείωσαν επίσης βαθμολογία πολύ πάνω από το μέσο όρο στην κατηγορία των premium EV, ενώ το Ford Mustang Mach-E και το Hyundai Ioniq 6 είχαν μεγάλη μάχη στα πιο προσιτά μοντέλα για τις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με το Reddit, η έρευνα ικανοποίησης ηλεκτρικών της J.D. Power, η οποία διανύει το τέταρτο έτος της, αξιολογεί τις εμπειρίες των ιδιοκτητών EV κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους ιδιοκτησίας τους, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η ακρίβεια της αυτονομίας, το κόστος ιδιοκτησίας, η οδηγική απόλαυση, η ποιότητα και η αξιοπιστία, το στυλ και η διαθεσιμότητα δημόσιων σταθμών φόρτισης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δυσαρέσκεια για τη διαθεσιμότητα δημόσιας φόρτισης αναδείχθηκε ως σημαντική ανησυχία μεταξύ των ερωτηθέντων, επισκιάζοντας ακόμη και τα περσινά ευρήματα.
Αυτή η δυσαρέσκεια μπορεί να εξηγήσει γιατί ένα 39% των πρωτοεμφανιζόμενων κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων εξέφρασε ενδιαφέρον να επιστρέψει σε υβριδικά ή παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για την επόμενη αγορά τους, ενώ ένα επιπλέον 48% εξέφρασε το ενδεχόμενο να στραφεί σε ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα με πρίζα (PHEV).
Παρά τα ευρήματα αυτά, η J.D. Power υπογράμμισε επίσης ότι οι ιδιοκτήτες plug-in υβριδικών τείνουν να είναι λιγότερο ικανοποιημένοι με τα οχήματά τους σε σύγκριση με τους ιδιοκτήτες αμιγώς ηλεκτρικών, συχνά λόγω απροσδόκητα υψηλών λειτουργικών εξόδων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας τονίζουν τη σημασία της αντιμετώπισης των ανησυχιών σχετικά με τη διαθεσιμότητα δημόσιας φόρτισης για την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά αυτοκινήτου.