Η προεκλογική εκστρατεία της Κάμαλα Χάρις ανακοινώθηκε το Σάββατο ότι κλείνει τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις αξίας τουλάχιστον 370 εκατομμυρίων δολαρίων σε βασικές περιοχές μάχης που θα προβληθούν μεταξύ της Ημέρας της Εργασίας και των εκλογών του Νοεμβρίου.
Κατά τη διάρκεια του σπριντ των τελευταιών εννέα εβδομάδων πριν την ημέρα των εκλογών, η εκστρατεία της Χάρις δεσμεύει 170 εκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικές διαφημίσεις και 200 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως οι Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify και Pandora.
Σχεδόν ένα μήνα αφότου ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποσύρθηκε από την κούρσα και υποστήριξε τη Χάρις, η ίδια εργάζεται για να προσδιορίσει τον εαυτό της στους ψηφοφόρους πριν το κάνει πρώτος ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αναφέρει το cnbc.
Αυτά τα διαφημιστικά σποτ σε ώρα αιχμής περιλαμβάνουν τις πρεμιέρες σεζόν τηλεοπτικών εκπομπών όπως το «Grey’s Anatomy» του ABC και το «Golden Bachelorette», μαζί με ζωντανά αθλητικά γεγονότα όπως αγώνες NFL, WNBA, NBA, NHL και MLB, ανέφερε η εκστρατεία.
Η προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ απέρριψε την ιδέα ότι πρέπει να παίξει το παιχνίδι της προπλήρωσης με τη Χάρις και δήλωσε ότι η νέα διαφημιστική επιδρομή της εκστρατείας της είναι μια περίπτωση υπερβολικών δαπανών.
«Οι διαφημίσεις που υποστηρίζουν τον πρόεδρο Τραμπ βλέπουν ουσιαστικά περισσότεροι άνθρωποι από τις διαφημίσεις της Χάρις, γεγονός που αποδεικνύει ότι η εκστρατεία της ξοδεύει απερίσκεπτα και επιπόλαια επειδή δεν έχει ιδέα για το πώς να διεξάγει μια νικηφόρα εκστρατεία», δήλωσε στο CNBC ο εκπρόσωπος της εκστρατείας του Τραμπ, Στίβεν Τσανγκ.
Η επιλογή της εκστρατείας της Χάρις να δαπανήσει 30 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα σε ψηφιακές διαφημίσεις αντανακλά την αυξανόμενη παρόρμηση των εκστρατειών να υπερβούν το παραδοσιακό μοντέλο τηλεοπτικών διαφημίσεων για να προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους στο σημερινό πιο κατακερματισμένο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης.
Από τότε που η αντιπρόεδρος Καμάλα Χάρις ξεκίνησε την προεδρική της υποψηφιότητα, η εκστρατεία της έχει προβάλει τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις αξίας άνω των 33 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης AdImpact. Το Harris Victory Fund έχει ξοδέψει πάνω από 43 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook και τη Google, τα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον έχει ξοδέψει στην προεδρική κούρσα μέχρι στιγμής.
«Πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να ξοδέψουμε περισσότερα σε ψηφιακά μέσα πειθούς από οποιονδήποτε πολιτικό οργανισμό που έχει υπάρξει ποτέ», έγραψαν οι Fulks και Flaherty σε ένα σημείωμα της εκστρατείας.
Σε σύγκριση με την εκστρατεία του Μπάιντεν το 2020, η εκστρατεία της Χάρις δήλωσε ότι δαπανά διπλάσιες δαπάνες για τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Πενσυλβάνια, υπερδιπλάσιες στο Ουισκόνσιν, τετραπλάσιες στη Τζόρτζια και εξαπλάσιες στη Νεβάδα.