«Δεν υπάρχει καμία συζήτηση για κλείσιμο σχολείων», λόγω κοροναϊού, επανέλαβε με έμφαση, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που έδωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, κατά την οποία αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, στην αξιολόγηση και τις αντιδράσεις που εκδηλώνονται.
«Αυτή την ώρα βρίσκονταν σε αναστολή λειτουργίας μόλις οχτώ τμήματα σε όλη τη χώρα σε πάνω από 80.000 τμήματα συνολικά. Εάν είχαμε μαζική διασπορά στα σχολεία, τότε θα είχαμε χιλιάδες τμήματα κλειστά», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κεραμέως, σημειώνοντας ότι «τα υγειονομικά πρωτόκολλα τηρούνται πολύ καλά στα σχολεία μας από εκπαιδευτικούς, μαθητές, τις οικογένειές τους, μέλη της τοπικής αυτοδιοίκησης. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τους αυξημένους αυτοδιαγνωστικούς και εργαστηριακούς ελέγχους -σε περίπτωση κρούσματος οι στενές επαφές κάνουν 7 δωρεάν τεστ την εβδομάδα- μας επιτρέπει να εντοπίζουμε εγκαίρως κυρίως ασυμπτωματικούς φορείς και συνεπώς να περιορίζουμε σημαντικά τη διασπορά».
«Ψευδείς ειδήσεις τα περί κατηγοριοποίησης σχολείων»
Η υπουργός ανέφερε, ότι αλλάζει τόσο το περιεχόμενο, όσο και ο τρόπος διδασκαλίας σε συνδυασμό με τη γενίκευση της ψηφιακής διάστασης. Η πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών θα ξεκινήσει αμέσως στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία και θα είναι διετής, ενώ την άλλη εβδομάδα ξεκινά και η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν σε αυτή. Οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν, σημείωσε η κ. Κεραμέως, σε «ένα σχολείο σύγχρονο, διαδραστικό, που θα ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα» και πρόσθεσε, ότι «η συμβολή των εκπαιδευτικών και σε αυτή τη μεταρρύθμιση είναι καθοριστική».
Σχετικά με τις αντιδράσεις που εκδηλώνονται για την αξιολόγηση από την εκπαιδευτική κοινότητα, χαρακτήρισε «ψευδείς ειδήσεις» τις αναφορές για τη δημοσιοποίηση της κατηγοριοποίησης και κατάταξης των σχολείων και πρόσθεσε, πως δεν υπάρχει «απολύτως καμία σύνδεση της αξιολόγησης σχολείων με τη χρηματοδότησή τους». Η κ. Κεραμέως τόνισε, πως «ο χαρακτήρας της αξιολόγησης είναι αμιγώς βελτιωτικός, στοχεύει στο να αποτυπωθεί η υφιστάμενη κατάσταση σε σχέση με το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο».
Επίσης, αναφέρθηκε στις διαφορές που έχει το νέο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση με το νομοσχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης. Τέλος, η κ. Κεραμέως επισήμανε, ότι «είναι χρέος της Πολιτείας να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς, γι’ δίνουμε μεγάλη βαρύτητα σε οριζόντιες επιμορφώσεις».
Πηγή: Lykavitos.gr