Η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως για 11 συνεχόμενα χρόνια, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου (MOC).
Ο όγκος συναλλαγών του κινεζικού ηλεκτρονικού εμπορίου έφτασε στα 43,83 τρισεκατομμύρια γιουάν (5,57 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, έναντι 31,63 τρισεκατομμυρίων γιουάν (4,02 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2018, όπως δήλωσε σε μία συνέντευξη Τύπου, η εκπρόσωπος του MOC Σου Ζουετίνγκ.
Η Σου δήλωσε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής των αγαθών καθημερινής χρήσης, αντιστοιχούν σε ποσοστό 25% επί του συνόλου των πωλήσεων λιανικής των καταναλωτικών αγαθών, προσθέτοντας ότι ο τομέας του διαδικτυακού εμπορίου έχει εξελιχθεί σε μία νέα κινητήρια δύναμη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Κίνας.