Η πτώση των πωλήσεων που έπληξε τη βιομηχανία παιχνιδιών το πρώτο εξάμηνο του 2024 δεν επηρέασε τη δανική Lego, η οποία συνεχίζει να κερδίζει σταδιακά μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Αναλυτικά, η Lego ανακοίνωσε σήμερα ότι τα έσοδά της κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους αυξήθηκαν κατά 13%, φτάνοντας τα 31 δισεκατομμύρια δανικές κορώνες, ή περίπου 4,65 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως μεταδίδει το αμερικανικό δίκτυο CNBC.
Ο Niels Christiansen, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παιχνιδιών, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία βλέπει δυναμική σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, ειδικά στα Lego Icons και Lego Creator, καθώς και στη συνεργασία της με το Fortnite της Epic Games.
Εν τω μεταξύ, η εισηγμένη αντίπαλος Mattel είδε τις καθαρές πωλήσεις να μειώνονται κατά 1% τους πρώτους έξι μήνες του 2024 και η Hasbro ανέφερε ότι τα καθαρά έσοδά της μειώθηκαν κατά 21% μεταξύ Ιανουαρίου και τέλους Ιουνίου
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη παραμένουν ισχυρές, σημείωσε ο Κρίστιανσεν, ενώ οι πωλήσεις στην Κίνα είναι αμετάβλητες. Είπε ότι οι καταναλωτές στην περιοχή ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για μεγαλύτερα είδη και η συχνότητα των αγορών τους είναι μειωμένη.
Από τα 40 καταστήματα Lego που άνοιξαν το πρώτο τρίμηνο, τα 20 ήταν στην Κίνα. Ομοίως, από τα 60 προγραμματισμένα ανοίγματα για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, τα 20 προορίζονται για την Κίνα.
Ο Κρίστιανσεν αναφέρθηκε επίσης στις προσπάθειες της Lego για βιωσιμότητα. Μέχρι στιγμής φέτος, η εταιρεία έχει σχεδόν διπλασιάσει την ποσότητα των ανανεώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί στα τουβλάκια της σε σύγκριση με το σύνολο του έτους 2023.
Ο Christiansen σημείωσε ότι η Lego δεν μετακυλίει αυτό το κόστος στους καταναλωτές.