Η Mastercard ενώνει τις δυνάμεις της για ακόμα μια χρονιά με την Lamda Development, τον στρατηγικό της συνεργάτη, προσφέροντας τη δυνατότητα σε όλους τους κατόχους καρτών της να κερδίσουν δωροεπιταγές, πραγματοποιώντας ανέπαφες συναλλαγές (με κάρτα ή mobile συσκευή), στα τρία μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, ήδη από τις 26 Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου 2021, όσοι κάτοχοι καρτών Mastercard πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους ανέπαφα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στα εμπορικά κέντρα Golden Hall και The Mall Athens στην Αθήνα και Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν άμεσα δωροεπιταγές αξίας έως και 500€ για τις επόμενες αγορές τους.
Οι τυχεροί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που θα κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας 20, 50, 100 και 500 ευρώ, θα ανέλθουν στους πάνω από 900 έως το τέλος της ενέργειας. Η διαδικασία συμμετοχής είναι απλή και περιλαμβάνει όλες τις ανέπαφες (με κάρτα ή mobile συσκευή) συναλλαγές που πραγματοποιούνται τόσο στα καταστήματα των εμπορικών κέντρων, όσο και στους χώρους στάθμευσης (parking) αυτών. Το μόνο που έχει να κάνει ο καταναλωτής είναι να κρατήσει το απόκομμα της απόδειξης από κάθε ανέπαφη συναλλαγή και να το σαρώσει στο Mastercard Touchpoint που θα βρει στους χώρους των εμπορικών κέντρων, όπου και θα ενημερώνεται αυτόματα για το εάν κέρδισε. Στη διαδικασία, οι καταναλωτές μπορούν να συμμετέχουν όσες φορές επιθυμούν, πραγματοποιώντας νέες αγορές, με στόχο να αυξήσουν τις πιθανότητες να κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας έως και 500€.
Η κυρία Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Για ακόμα μια χρονιά, η στρατηγική μας συνεργασία με τη Lamda Development μας επιτρέπει να παραμείνουμε πιστοί στην φιλοσοφία μας, προσφέροντας στους κατόχους καρτών μας μοναδικά δώρα σε τρία από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, βελτιώνοντας, παράλληλα την αγοραστική τους εμπειρία. Φέτος, η συγκεκριμένη δράση διαρκεί έως και το τέλος του χρόνου περιλαμβάνοντας τις εορταστικές ημέρες. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν πολλά περισσότερα, κάνοντας αυτές τις μέρες πιο ξεχωριστές!»