Δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα στον κλάδο πολυτελείας, με τα πολυκαταστήματα των ΗΠΑ να αγωνίζονται και την Κίνα να αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ως μοχλός ανάπτυξης στον μετα-πανδημικό κόσμο.
Αυτό εξανεμίζει τις ελπίδες για μια ακόμη ανθεκτική χρονιά για τον κλάδο, ο οποίος το 2022 αψήφησε τα ζοφερά πρωτοσέλιδα για να αυξηθεί έως και 20% σε ορισμένες περιοχές, σύμφωνα με τον Rachid Mohamed Rachid, πρόεδρο του οίκου μόδας Valentino, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
«Μπήκαμε στο 2023 με την πρόβλεψη ότι η πολυτέλεια θα αυξηθεί πιθανώς κατά 10%», δήλωσε ο Rachid σε συνέντευξή του στο Bloomberg TV. «Είδαμε πολύ ισχυρές ενδείξεις ότι θα είναι πολύ χειρότερα».
Η πιο ζοφερή εικόνα τροφοδοτεί περισσότερες συζητήσεις για ενοποίηση, αφού η Kering SA συμφώνησε να αγοράσει το 30% της Valentino τον Ιούλιο έναντι 1,7 δισ. ευρώ. Η Tapestry Inc., ιδιοκτήτης εμπορικών σημάτων όπως η Coach και η Kate Spade, συμφώνησε επίσης να αποκτήσει τη μητρική εταιρεία της Michael Kors, Capri Holdings Ltd., σε μια συμφωνία ύψους 8,5 δισ. δολαρίων τον περασμένο μήνα, και η εταιρεία καλλυντικών Estée Lauder Cos. εξαγόρασε την Tom Ford σε μια συναλλαγή ύψους 2,8 δισ. δολαρίων.
«Η πρόθεση είναι πραγματικά να ενσωματωθούμε περισσότερο μαζί», δήλωσε. «Αλλά ταυτόχρονα, να διευρύνουμε τον ορίζοντα των επενδύσεων πολυτελείας».