Κέρδη τριμήνου κατώτερα των εκτιμήσεων της Wall Street παρουσίασε για πρώτη φορά εδώ και δύο χρόνια η McDonald’s Corp με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί προσυνεδριακά κατά 4%
Η εταιρεία αντιμετωπίζει μεγάλο ανταγωνισμό στις ΗΠΑ από ανερχόμενες αλυσίδες fast food που προκαλούν την McDonald’s τόσο σε επίπεδο γεωγραφικής εξάπλωσης όσο και σε επίπεδο προϊόντων με γεύματα αξίας και διάθεση περισσότερων επιλογών φυτικών τροφίμων.
Όπως μεταδίδει το Reuters η McDonald’s άργησε να μπει στο παιχνίδι διαθέτοντας vegan burgers, ενώ είχαν προηγηθεί οι ανταγωνιστές της Burger King του Restaurant Brands και YUM Brands του KFC, αναφέρει το newmoney.
Σε μια προσπάθεια να σταματήσει τη διαρροή πελατών και να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, η McDonald’s προχώρησε σε ανακαίνιση των 14.000 εστιατορίων της στις Η.Π.Α. περιλαμβάνοντας κιόσκια ψηφιακής παραγγελίας, τη δυνατότητα παραγγελίας από κινητό τηλέφωνο καθώς και διευρυμένες υπηρεσίες πληρωμής και παραλαβής.
Επιπλέον έχει επενδύσει σημαντικά στους τρόπους παράδοσης των παραγγελιών συνεργαζόμενη με υπηρεσίες όπως η GrubHub, Uber Eats και DoorDash, βασιζόμενες σε εφαρμογές.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρία οι πωλήσεις της σε εστιατόρια των ΗΠΑ (που ήταν ανοιχτά για τουλάχιστον 13 μήνες) αυξήθηκαν κατά 4,8% το γ’ τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 5,17% .
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η McDonald’s κατέγραψε αύξηση πωλήσεων μεγαλύτερη του αναμενόμενου που ανήλθε στο 5,9% οφειλόμενη στην ισχυρή αύξηση σε αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία.
Τα καθαρά έσοδα υποχώρησαν κατά 2% στα 1,61 δισ. δολάρια το τρίμηνο από 1,64 δισ. δολάρια, πριν ένα χρόνο.
Σε επίπεδο μετοχών η εταιρεία παρουσίασε κέρδη 2,11 δολάρια ανά μετοχή, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν 2,21 δολάρια ανά μετοχή.
Τα συνολικά έσοδα, που περιλαμβάνουν τις δραστηριότητες της εταιρίας τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο εξωτερικό ανήλθαν στα 5,43 δισ. δολάρια, λίγο χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών που ανέμεναν 5,49 δισ. δολάρια.