Σχεδόν ένα στα 20 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην Ευρώπη πέρσι είχαν «γυρισμένα» χιλιόμετρα. Το ποσοστό των αυτοκινήτων που είχε αλλοιωμένα χιλιόμετρα άγγιξε το 4,9% και ήταν χαμηλότερα κατά 5,3% σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό το 2023.
Η αλλοίωση των πραγματικών χιλιομέτρων στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι γνωστή από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990. Μετά από αυτή την περίοδο το φαινόμενο περιορίστηκε, όμως τα τελευταία χρόνια επανήλθε. Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα αυτοκινήτου της carVertical, Matas Buzelis, στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από άλλες χώρες το φαινόμενο είναι περισσότερο συνηθισμένο, κυρίως γιατί οι έμποροι θέλουν να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Παράλληλα είναι οι ίδιοι που αποκρύπτουν ζημιές στα οχήματα που πωλούν.
Τα γυρισμένα χιλιόμετρα συναντώνται και στα αυτοκίνητα μίσθωσης. Αρκετοί κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων μπαίνουν στον πειρασμό να μειώσουν τα πραγματικά χιλιόμετρα για να είναι μέσα στο εύρος των ετήσιων χιλιομέτρων που αναγράφεται στις συμβάσεις. Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο πέρυσι, διαπιστώθηκε ότι το 2,6% των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων είχαν μειωμένα χιλιόμετρα. Τα μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα από την άλλη είχαν 14% λιγότερες πιθανότητες να έχουν αλλοιωμένα χιλιόμετρα σε σχέση με τα ηλεκτρικά.
Με βάση μόνο τα δεδομένα του Ηνωμένου Βασιλείου οι 10 μάρκες που είναι πιο πιθανό να έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα είναι:
Kia (8,6%), Nissan (6,8%), Dacia (6,2%), Subaru (5%), Citroën (4,7%), Peugeot (4,6%) (4,6%), Vauxhall (4,6%), Vauxhall (4,6%), Vauxhall (4,8%), Vauxhall (2,8%) και Renault (2,7%).