Η MetLife, για μια ακόμη χρονιά, υποστηρίζει ως Χορηγός το πρόγραμμα Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης 2021, που υλοποιεί το Junior Achievement Greece υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Το πρώτο ορόσημο του προγράμματος για τη φετινή χρονιά ήταν ο Διαγωνισμός για το Καλύτερο Promo Video των Μαθητικών Εικονικών Επιχειρήσεων 2021, που διοργανώθηκε διαδικτυακά το Σάββατο 17 Απριλίου, με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από Γυμνάσια και Λύκεια όλης της Ελλάδας.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης, τα παιδιά κλήθηκαν να παρουσιάσουν δημιουργικά τις επιχειρηματικές ιδέες με τις οποίες συμμετέχουν στο φετινό Πανελλαδικό Μαθητικό Διαγωνισμό. Τα διαφημιστικά βίντεο αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή και τα μέλη των υπολοίπων ομάδων, αλλά και από το κοινό, που είχε για πρώτη φορά την ευκαιρία να ψηφίσει στην ειδική ιστοσελίδα του προγράμματος. Η ομάδα που κέρδισε το βραβείο του Καλύτερου Promo Video Μαθητικής Εικονικής Επιχείρησης είναι η FlowOn, από το Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Η MetLife υποστηρίζει συστηματικά τα τελευταία οχτώ χρόνια τη διοργάνωση των φοιτητικών και μαθητικών διαγωνισμών του Junior Achievement Greece, τόσο μέσω χορηγιών όσο και με τη συμμετοχή εθελοντών στελεχών της, οι οποίοι παρέχουν στις ομάδες καθοδήγηση και mentoring. Μέχρι σήμερα, στο πρόγραμμα έχουν συμμετάσχει εθελοντικά περισσότερα από 430 στελέχη και ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές της MetLife, οι οποίοι έχουν εκπαιδεύσει και καθοδηγήσει περισσότερους από 4.500 μαθητές και φοιτητές.
«Ακόμα και στις πιο δύσκολες εποχές, η δημιουργικότητα και το ταλέντο των παιδιών δεν παύει ποτέ να μας εντυπωσιάζει και να μας γεμίζει αισιοδοξία. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτήρισαν τη φετινή σχολική χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα βρήκαν τις ιδέες, την ενέργεια και τον ενθουσιασμό για να ιδρύσουν τις επιχειρήσεις τους και να μας δώσουν μια πρώτη γεύση, από τη δουλειά τους.
Η ποιότητα των συμμετοχών δικαιώνει απόλυτα την επιλογή μας να στηρίζουμε σταθερά και πολύπλευρα το θεσμό. Δικαιώνει κυρίως την πίστη μας στη δύναμη των νέων ανθρώπων να αλλάζουν τον κόσμο προς το καλύτερο.» τόνισε η κ. Θάλεια Αγγελίδη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της MetLife Ελλάδος. Οι δράσεις της MetLife για την προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Life Changer, που υλοποιεί η εταιρία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική, με την υποστήριξη του MetLife Foundation και σε συνεργασία με τον οργανισμό Junior Achievement Worldwide.
Η MetLife πρωταγωνιστεί στην ελληνική ασφαλιστική αγορά για πάνω από 55 χρόνια, καθιερώνοντας τον θεσμό της ασφάλειας ζωής στη χώρα μας. Σήμερα, κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων. Μέσα από μια ευρεία γκάμα ευέλικτων ατομικών και ομαδικών ασφαλιστικών προγραμμάτων, η MetLife καλύπτει αποτελεσματικά, με σύγχρονα και ευέλικτα προγράμματα, τους κλάδους Ζωής, Προσωπικών Ατυχημάτων, Υγείας και Συνταξιοδότησης και προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Αξιοποιώντας τη διεθνή της τεχνογνωσία, την πλούσια εμπειρία που διαθέτει σε τοπικό επίπεδο, καθώς και το ισχυρό δίκτυο των συνεργατών της, συνεχίζει να συμβάλλει στην ανάπτυξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα και να στέκεται δίπλα στις ανάγκες των Ελλήνων πελατών της, κάθε στιγμή.
Εδώ και 153 χρόνια, η MetLife είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ασφαλιστικών υπηρεσιών παγκοσμίως, εξυπηρετώντας εκατομμύρια πελάτες, σε περισσότερες από 40 χώρες. Από την ίδρυσή της, το 1868, μέχρι σήμερα, ακολουθεί μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης, με κύριο χαρακτηριστικό τη διαρκή εξέλιξη και την αποτελεσματική προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της. Σήμερα, η MetLife, Inc. (NYSE: MET) απασχολεί συνολικά περίπου 49.000 εργαζόμενους, την εμπιστεύονται περισσότεροι από 100 εκατομμύρια ασφαλισμένοι σε όλον τον κόσμο, ενώ το 2019 κατέβαλε πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις. Περισσότερες από 90 εταιρείες του FORTUNE100, εμπιστεύονται τη MetLife για την ασφάλιση του προσωπικού τους.