Με επενδεδυμένα κεφάλαια ύψους 1,6 δισ. ευρώ και λειτουργική κερδοφορία 130 εκατ. ευρώ ξεκινά η Motor Oil Renewable Energy (MORE), η νέα εταιρεία της Motor Oil που θα αναλάβει όλα τα έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και αποθήκευσης του ομίλου
Μετά από την ενσωματώση των αιολικών της Ελλάκτωρ (σ.σ. της πρώην ΕΛΤΕΧ Άνεμος), που αναμένεται στο τέλος του χρόνου, η MORE θα διαθέτει μια εγκατεστημένη βάση δυναμικότητας 1 GW, η οποία θα είναι ικανή να τροφοδοτήσει με πράσινη ενέργεια περίπου μισό εκατομμύριο νοικοκυριά. Ακόμη, η MORE θα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο έργων σε διάφορα στάδια ανάπτυξης, δυναμικότητας άνω των 2,2 GW.
Τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασαν τα στελέχη της MORE χθες κατά τη διάρκεια εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας εταιρείας, με αφορμή και την συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυση της Motor Oil. Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Motor Oil Πέτρος Τζαννετάκης, έκανε λόγο για ένα ορόσημο στην λειτουργία του ομίλου «Με την ίδρυση της ΜΟRE κάνουμε το επόμενο βήμα μας και προχωράμε στην μετεξέλιξη της Motor Oil σε μια ολοκληρωμένη ενεργειακή εταιρεία», ανέφερε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας πως προτεραιότητά «είναι η διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας μας, θέτοντας την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο».
Τα επόμενα βήματα
Μέχρι το τέλος του έτους, και εφόσον δοθεί το «πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, αναμένεται η ενσωμάτωση των αιολικών της Άνεμος στο πλαίσιο της συμφωνία του ομίλου Motor Oil με την Ελλάκτωρ.
Όπως είπε ο γενικός διευθυντής της MORE, Βίκτωρ Παπακωνσταντίνου η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη αδειών που ήδη έχει αποκτήσει, χωρίς ωστόσο να αποκλείει την ένταξη και άλλων ώριμων έργων στο χαρτοφυλάκιό της. Η στρατηγική της εταιρείας, ανέφερε ο ίδιος, εστιάζεται στην ένταξη νέων τεχνολογιών παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ, την ανάπτυξη συστημάτων αποθήκευσης, τα υπεράκτια αιολικά αλλά και την ανάπτυξη εκτός Ελλάδος.
Πηγές του ομίλου ανέφεραν στο περιθώριο της εκδήλωσης ότι αναμένεται η αποσαφήνιση των αποφάσεων σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και από κυβερνητικής πλευράς σε σχέση με την φορολόγηση των υπερκερδών των διϋλιστηρίων, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στη φορολόγηση των κερδών που προκύπτουν από τις εξαγωγές καυσίμων και την ανατίμηση της αξίας των αποθεμάτων ασφαλείας καυσίμων.