Ο εορταστικός διαγωνισμός των My market «Ένας συν Ένας», υλοποιείται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, έχει κοινωνικό χαρακτήρα και μας βάζει όλους στο πνεύμα της προσφοράς!
Σε αυτή την πολύ ιδιαίτερη χρονιά, τα My market αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τη «Be-Live» και μαζί να προσφέρουν την ελπίδα της οικογένειας σε υπογόνιμα ζευγάρια σε όλη τη χώρα! Συγκεκριμένα, για το διάστημα 2 έως 15 Δεκεμβρίου 2020, οι πελάτες των My market πραγματοποιώντας τις αγορές τους σε ένα από τα 225 καταστήματα της αλυσίδας σε όλη τη Ελλάδα, παίζουν και κερδίζουν καθημερινά ένα από τα 10 καλάθια με προϊόντα αξίας 100 ευρώ, ενώ παράλληλα υποστηρίζουν το έργο της Be-Live Κύριος σκοπός του οργανισμού είναι να βοηθήσει τα υπογόνιμα ζευγάρια που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί και δίνει την ελπίδα της οικογένειας, μέσω ιατρικής υποστήριξης και πραγματοποίησης δωρεάν εξωσωματικής γονιμοποίησης για υποψήφιες οικογένειες που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο κόστος.
Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 225 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.
Η Be-Live ιδρύθηκε το 2019 από τους γυναικολόγους αναπαραγωγής Βασίλη Δ. Κελλάρη και Χάρη Χ. Χηνιάδη. Η ομάδα της Be-Live απαρτίζεται από έμπειρους επαγγελματίες που προέρχονται την ιατρική και γενικότερα επιστήμες υγείας καθώς και άλλους τομείς όπως η οικονομία, η επικοινωνία, η ενημέρωση κ.λπ.. Η δράση της Be-Live ενισχύεται με τη συμμετοχή εθελοντών, εταιρειών, χορηγών και φίλων. Το όραμα της Be-Live είναι να βοηθήσει υπογόνιμα ζευγάρια που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί. Στο πλαίσιο του οράματος για ένα μέλλον όπου το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα θα έχει μειωθεί, η αποστολή της Be-Live είναι η προώθηση και εξασφάλιση πρόσβασης οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας και η ενημέρωση και ευαισθητοποίησης των κρατικών φορέων και δομών του κοινού σχετικά με την υπογονιμότητα.