Τον τρόπο που θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή «myΕrgani app» για τους εργαζόμενους, στο πλαίσιο της έναρξης του μέτρου «Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας» περιλαμβάνει ο οδηγός του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που δημοσιεύθηκε.
Τι είναι το myΕrgani app
Το myΕrgani app είναι μια νέα εφαρμογή του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων που αφορά στους εργαζόμενους. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε για να παρέχει στους εργαζόμενους μια άμεση, απλοποιημένη και προσωποποιημένη πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνουν οι εργοδότες/επιχειρήσεις για την απασχόλησή τους στο Πληροφοριακό Σύστημα “Εργάνη”.
Η εφαρμογή myErgani mobile app υποστηρίζει κινητές συσκευές με λειτουργικό android και iOS και η διάθεσή της γίνεται μέσα από τις αντίστοιχες πλατφόρμες Google Play και App Store.
Οι βασικοί στόχοι
Οι βασικοί στόχοι της εφαρμογής εργαζόμενου myErgani mobile app, σε σχέση με την καλύτερη και αμεσότερη εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των εργαζόμενων με ηλεκτρονικά μέσα στο πεδίο εφαρμογής του Πληροφοριακού Συστήματος “Εργάνη”, είναι οι εξής:
Όλη η πληροφορία του Πληροφοριακού Συστήματος ” Εργάνη” είναι διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο στους εργαζόμενους.
Προσωποποιημένη πληροφόρηση, ευθυγραμμισμένη στα πρότυπα της κεντρικής κυβερνητικής πύλης Gov.gr.
Εύκολη και άμεση πρόσβαση σε όλη την πληροφορία που αφορά στον εργασιακό βίο.
Εκσυγχρονισμός του τρόπου αλληλεπίδρασης των εργαζόμενων με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Oδηγίες χρήσης
Η νέα εφαρμογή myErgani mobile app είναι κατάλληλη για κινητά τηλέφωνα και συσκευές tablet με λειτουργικό σύστημα android OS (έκδοση 7.0 ή νεότερη) και iOS (έκδοση 11 ή νεότερη) και είναι διαθέσιμη δωρεάν στις πλατφόρμες Google Play και App Store, μέσω των επίσημων λογαριασμών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (Hellenic Ministry of Labour and Social Affairs) στις δύο πλατφόρμες.
Μέσω της εφαρμογής, ο εργαζόμενος μπορεί να:
• δει τα στοιχεία της κάθε εργασιακής σχέσης και τους εργοδότες στους οποίους έχει απασχοληθεί,
Κλείσιμο
• αναζητήσει όλες τις δηλώσεις (έντυπα) που έχουν υποβληθεί στο Πληροφοριακού Συστήματος Εργάνη από τους εργοδότες (π.χ. έναρξη/λήξη απασχόλησης, μεταβολές/υπερωρίες/υπερεργασία, άδειες κ.ά.),
• λαμβάνει άμεσες ειδοποιήσεις στη συσκευή για κάθε νέα υποβολή εντύπου, πληρωμή ή σημαντική
ανακοίνωση από το Πληροφοριακού Συστήματος ” Εργάνη”,
• έχει πρόσβαση σε όλες τις πληρωμές που έχουν γίνει από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κατά την διάρκεια των μέτρων COVID-19 (π.χ. Αναστολές, μηχανισμός ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ κ.ά.) και στο πλαίσιο δράσεων ενίσχυσης πληγέντων από φυσικές καταστροφές.
Για την πρόσβαση απαιτούνται οι προσωπικοί κωδικοί Taxisnet του εργαζόμενου. H εφαρμογή θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέες δυνατότητες για την παρακολούθηση της πραγματικής απασχόλησης μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Εργάνη (Κάρτα Εργασίας).
Για την πρόσβαση των εργαζόμενων στην νέα ψηφιακή υπηρεσία, την πρώτη φορά που ο χρήστης χρησιμοποιήσει την εφαρμογή είναι απαραίτητο να γίνει αυθεντικοποίηση με χρήση των κωδικών πρόσβασης taxisnet. Για τον σκοπό αυτό, γίνεται ανακατεύθυνση στη διαδικτυακή υπηρεσία Αυθεντικοποίησης Χρηστών oauth 2.0 της ΓΓΠΣ/ΚΕΔ.
Διαβάστε ολόκληρο τον οδηγό του υπουργείου Εργασίας