Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της πλατφόρμας για τον προγραμματισμό των ραντεβού των πολιτών για την έκδοση ή αντικατάσταση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας, τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου στις 8.30 το πρωί μέχρι σήμερα (Τρίτη) τα ραντεβού μέσω id.gov.gr έφτασαν τις 46.000.
Αξίζει να αναφερθεί ότι μέχρι τις 12 το μεσημέρι κλείστηκαν σχεδόν 30.000 ραντεβού.
Υπενθυμίζεται, ότι οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν στην αίτησή τους Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής διαμονής τους στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, και καταχωρούν τα εξής στοιχεία του προσώπου στο οποίο αφορά στο ραντεβού:
- Ονοματεπώνυμο,
- διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και
- προαιρετικά αριθμό τηλεφώνου.
Υπάρχει η δυνατότητα να κλείσει το ραντεβού τρίτος, ωστόσο θα πρέπει να υπάρχει αυτοπρόσωπη παρουσία του πολίτη για να εξυπηρετηθεί.
Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επαλήθευση του email που δήλωσε ο ενδιαφερόμενος. Ακολούθως, λαμβάνει στο επιβεβαιωμένο email τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
Το ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο οκτώ ώρες πριν την υποβολή του πρώτου αιτήματος. Ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει και 24 ώρες πριν αλλά και δύο ώρες πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.