Εγκαινιάστηκε η Καρδιοχειρουργική Εντατική Μονάδα (ΚΕΜ) του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» που αναβαθμίστηκε με δωρεά της Nestlé Ελλάς. Στην ΚΕΜ αναπτύχθηκαν τρείς νέες κλίνες ΜΕΘ και αναβαθμίστηκαν πλήρως οι άλλες τρεις κλίνες της Μονάδας, ενισχύοντας σημαντικά και σε μόνιμη βάση το νοσοκομείο.
Τα εγκαίνια της Μονάδας πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, ο οποίος δήλωσε: «Είναι μια πολύ ευχάριστη στιγμή σήμερα για εμάς στο Υπουργείο Υγείας, για το Νοσοκομείο Παίδων και για τους συναδέλφους μου ιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό και όλους τους εργαζόμενους εδώ, γιατί με τη βοήθεια της Nestlé – την οποία ευχαριστούμε πάρα πολύ – ενισχύσαμε και αυξήσαμε αυτή τη Μονάδα, η οποία είχε 3 κρεβάτια και τώρα έχει 6 κρεβάτια ΜΕΘ. Είναι όλα αναβαθμισμένα και με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας στο μοναδικό δημόσιο Νοσοκομείο που προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες στα παιδιά. Η πανδημία, μια τεράστια κρίση Δημόσιας Υγείας, δοκίμασε όλη την ελληνική κοινωνία και ανέδειξε τους ιδιώτες, τις εταιρείες και τους φορείς που θέλησαν να βοηθήσουν και να στηρίξουν το Εθνικό Σύστημα Υγείας».
Ο Διοικητής του Νοσοκομείου, Μανώλης Παπασάββας, επεσήμανε τη σημασία της Μονάδας για το ΓΝΠΑ «Η Αγία Σοφία»: «Είναι ιδιαίτερα σημαντική μέρα σήμερα για το Νοσοκομείο μας, διότι το μοναδικό, δημόσιο Παιδοκαρδιοχειρουργικό Κέντρο αναβαθμίζεται και εξοπλίζεται με τελευταίας γενιάς τεχνολογικό εξοπλισμό χάρη στη συμβολή της Nestlé. Οι επιπλέον κλίνες καλύπτουν όλα τα παιδιά της χώρας, καθώς επίσης και τα παιδιά που έρχονται από το εξωτερικό». Τα παιδιά βρίσκονται στον πυρήνα της Nestlé από την ίδρυσή της και σε μια περίοδο πρωτόγνωρων προκλήσεων, η εταιρεία συμβάλλει στη βελτίωση της ιατρικής τους περίθαλψης. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé, Νίκος Εμμανουηλίδης, τόνισε: «Η εταιρεία μας έχει τη φροντίδα των παιδιών στο επίκεντρο εδώ και 150 χρόνια. Η υγειονομική κρίση που περνάμε, η πανδημία, έχει αναδείξει με τον πιο πειστικό τρόπο ότι το πιο σημαντικό αγαθό για όλους μας είναι η υγεία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι ως εταιρεία που μπορούμε να συνεισφέρουμε στον τομέα Υγείας της χώρας μας και που σήμερα μου δίνεται μια μεγάλη ευκαιρία να ευχαριστήσω όλους τους υγειονομικούς, όλο το προσωπικό της χώρας για την προσπάθεια που κάνουν, ειδικά τους τελευταίους μήνες, και προστατεύουν πραγματικά το πιο σημαντικό αγαθό όλων μας».
Η Nestlé με παρουσία σε 187 χώρες σε όλον τον κόσμο και περισσότερες από 2.000 μάρκες, έχει ως βασικό σκοπό να αναδεικνύει τη δύναμη της διατροφής ενισχύονταςτην ποιότητα της ζωής για όλους, σήμερα και στο μέλλον. Στην Ελλάδα, η Nestlé δραστηριοποιείται περισσότερο από 120 χρόνια και διαθέτει δύο εργοστάσια: το εργοστάσιο του καφέ στα Οινόφυτα και το εργοστάσιο του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας. Η εταιρία προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για τους ανθρώπους και τα κατοικίδιά τους για κάθε στάδιο της ζωής τους. Στην ελληνική αγορά διατίθενται προϊόντα βρεφικής διατροφής, καφές, σοκολάτες, προϊόντα μαγειρικής, δημητριακά πρωινού, φυσικό μεταλλικό νερό, στιγμιαία σοκολατούχα ροφήματα, αλλά και προϊόντα για επαγγελματική χρήση και προϊόντα διατροφής κατοικίδιων ζώων.
Στον τομέα της κοινωνικής υπευθυνότητας, η Nestlé αναπτύσσει πρωτοβουλίες και δράσεις για τον άνθρωπο και την οικογένεια, για τις κοινότητές και για τον πλανήτη. Μεταξύ άλλων, εστιάζει στην απασχόληση των νέων μέσα από την πρωτοβουλία ‘’Nestlé needs YOUth’’ και στην ενίσχυση της νεοφυούς επιχειρηματικότητας με το πρόγραμμα Ignite Ideas, στη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και στην υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρία, γι’ αυτό και έχει δεσμευτεί για 100% επαναχρησιμοποιούμενες ή ανακυκλώσιμες συσκευασίες έως το 2025 και στη μείωση κατά 50% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030, με στόχο τις καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050.
Η Nestlé Ελλάς παράλληλα, αναπτύσσει πληθώρα δράσεων για την αντιμετώπιση της ρύπανσης από το πλαστικό, εστιάζοντας στις θάλασσες μας. Στο πλαίσιο αυτό, υποστηρίζει το πρόγραμμα καθαρισμού θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων “Mediterranean Cleanup” που έχει αναπτύξει η “Εναλεία”.