Πριν από μια εβδομάδα, το Σάββατο το βράδυ 27 Φεβρουαρίου, ο Αλέξης Τσίπρας σε μια ανάρτησή του, προέτρεψε την κυβέρνησή, να αλλάξει στάση, ώστε να σωθεί η ζωή του καταδικασμένου για τρομοκρατία Δημήτρη Κουφοντίνα, ο οποίος νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Λαμίας.
Του Γιάννη Μιχαήλ
Η δήλωση αυτή μπορεί να προσομοιωθεί με το γνωστό ελβετικό τυρί «βίτσερις», γιατί έχει πολλές τρύπες. Να τις επισημάνουμε: Ο "ευαίσθητος" Αλέξης που υπερασπίζεται την επιλογή ενός καταδικασμένου, να διεκδικήσει ένα προνόμιο, το οποίο σε αυτή την στιγμή, δεν ελαύνεται από καμία απολύτως κρατική συμπεριφορά εναντίον του συγκεκριμένου κρατούμενου. Άλλωστε ο καταδικασμένος για 11 φόνους, δεν μπορεί να επιλέγει τον τόπο διαμονής του, εφόσον εκεί που εκτίει την ποινή του, αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους. Όλα τα άλλα ζητήματα που τίθενται, αρμόδια για να αποφασίσει είναι η δικαιοσύνη. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. Το άλλο θέμα είναι η αιδήμων σιγή του Τσίπρα για την δολοφονία 11 ανθρώπων και για την τραγωδία των οικογενειών τους. Πάμε παρακάτω.
Εδώ και σχεδόν ένα μήνα, οι νεολαίοι του ΣΥΡΙΖΑ, διαδηλώνουν καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας, ζητώντας την μεταφορά του Κουφοντίνα και επισείοντας την ανοίκεια απειλή. "Όταν οι αντάρτες θα μπουν στην Αθήνα, η πλατεία Συντάγματος, θα ονομασθεί σε πλατεία Κουφοντίνα". Ο κύριος Τσίπρας, μήπως είναι βαρήκοος και δεν άκουσε το βδελυρό σύνθημα;
Όπως, προφανώς, μετά από λίγες ημέρες, δεν διάβασε τις αισχρές δηλώσεις των βουλευτών Δημήτρη Δρίτσα και Γιάννη Μπαλάφα για να τους βάλει στις θέσεις τους. (Ο πρώτος είπε ότι η 17Ν δεν έχει τρομοκρατήσει κανέναν και ο δεύτερος ανενδοίαστα υποστήριξε ότι η κυβέρνηση έχει επιλέξει να πεθάνει ο Κουφοντίνας). Ας μην κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του ο… τέως και ας ξεκαθαρίσει την θέση του κόμματος του για την επιλογή Κουφοντίνα. Είναι, ο μόνος ο οποίος με μια κατηγορηματική τοποθέτησή του, αφενός μπορεί να επηρεάσει τον ισοβίτη και αφετέρου να σταματήσει τις πεζοδρομιακές διαδηλώσεις. Ένας πολιτικός αρχηγός δεν είναι δυνατόν να παριστάνει τον Ρωμαίο θεό Ιανό και να εμφανίζεται μονίμως με δύο πρόσωπα. Ας αποφασίσει επιτέλους, ποιον δρόμο θέλει να ακολουθήσει. Γιατί μονίμως άγεται και φέρεται.