Από τις 9 Δεκεμβρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμας myOAEDlive έχουν ήδη προγραμματιστεί συνολικά 572 «ψηφιακά ραντεβού» για υπηρεσίες συμβουλευτικής από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, εκ των οποίων 318 το Δεκέμβριο και 254 τον Ιανουάριο.
Συγκεκριμένα, το Δεκέμβριο έχουν ήδη προγραμματιστεί το 100% των διαθέσιμων ραντεβού για ανέργους και το 85% των διαθέσιμων ραντεβού για επιχειρήσεις. Σημειώνεται ότι 18 ραντεβού θα γίνουν με χρήση διερμηνείας. Επιπλέον, έχει ήδη «κλείσει» το 60% των διαθέσιμων ραντεβού για ανέργους για τον επόμενο μήνα και το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού είναι στις 21 Ιανουαρίου. Μέσω της πλατφόρμας προγραμματισμού και υλοποίησης «ψηφιακών ραντεβού» myOAEDlive, για πρώτη φορά, σε πιλοτική βάση, άνεργοι και επιχειρήσεις θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για
υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr Συγκεκριμένα η διαδρομή είναι: gov.gr → Πολίτης και καθημερινότητα → Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών → Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ). Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα. Στην περίοδο πρώτης εφαρμογής, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω της νέας πλατφόρμας θα αφορούν αποκλειστικά σε ατομικές συμβουλευτικές συνεδρίες, ενώ υπάρχει σχέδιο σταδιακής ένταξης των κυριότερων υπηρεσιών του Οργανισμού.
Υπενθυμίζεται ότι οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά είτε μέσω www.gov.gr με τη χρήση κωδικών TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.