Αλλαγές στη διεξαγωγή για τα δρομολόγια του αεροδρομίου στη Γραμμή 3 του Μετρό εξετάσει η ΣΤΑΣΥ, ενώ μέχρι το τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα 951 καινούργια λεωφορεία. Μάλιστα σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποίησε το Υπερταμείο, έγινε αναλυτική παρουσίαση για τις σταθερές και οδικές συγκοινωνίες.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης, επί είκοσι χρόνια έγιναν περιορισμένες επενδύσεις και περιορισμενος ανασχεδιασμός. “Θελουμε να τα φτιαξουμε, να γίνουν καλύτερα. Εχουμε ακομα πολλά να γίνουν και να υποστηρίξουμε τις αλλαγες που θα γίνουν στις συγκοινωνίες. Με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε άψογη συνεργασία”.
Επίσης σημείωσε πως η Αθήνα είναι η δεύτερη φθηνότερη σε τιμή εισιτηρίου στην Ευρώπη. Η εισιτηριοδιαφυγή εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. “Θέλουμε να έχουμε σωστές υπηρεσίες και την εμπιστοσύνη των πολιτών. και έχουμε κάνει αρκετά βήματα στο θέμα της διαφάνειας” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητριάδης.
Στα σενάρια που εξετάζονται για να αποσυμπιεστεί η κίνηση αλλά και να παρεχεται καλύτερη υπηρεσία στους επιβάτες, η Ελληνικό Μετρό έχει στα σκαριά τον διαγωνισμό για επιπλέον 7 συρμούς για την γραμμή του αεροδρομίου που θα δώσει μεγάλες δυνατότητες στην συχνότητα και την χωρητικότητα της γραμμής τα επόμενα χρόνια.
951 νέα λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2025
Σε εξέλιξη είναι και η πολυπόθητη ανανέωση του στόλου των λεωφορείων της Αθήνας που είναι από τους πιο γερασμένους στην Ευρώπη. “Ξεκινά η μεγαλύτερη επένδυση για την ανανέωση του στόλου μας και θα έρθουν 951 λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2025” είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου. Το 2006 ήταν η χρονιά που ήρθαν τα τελευταία νέα λεωφορεία στην Αθήνα. 18 χρόνια μετά επιτελούς, ξεκινά η σταδιακή είσοδος των νέων λεωφορείων στους δρόμους της Αθήνας. Η εκκίνηση θα γίνει στα μέσα Μαΐου με την δρομολόγηση 140 ηλεκτρικών λεωφορείων σε περιφερειακές κυρίως γραμμές. Οι δοκιμές τους συνεχίζονται χωρίς προβλήματα και οι Αθηναίοι αναμένουν με ανυπομονησία τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην πόλη.
Επιπρόσθετα σε επίπεδο διαβούλευσης είναι και η προμήθεια 550 ακόμα νέων λεωφορείων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από αυτά 375 θα είναι νέα λεωφορεία (ηλεκτρικά ή φυσικού αερίου) και 175 θα είναι τρόλει. Θα είναι τα πρώτα νέα τρόλεϊ μετά από 20 και πλέον έτη για την Αθήνα που διαθέτει το πιο εκτεταμένο δίκτυο στην Ευρώπη. Ο διαγωνισμός αναμένεται εντός του 2024 και να ολοκληρωθεί το 2027.