Μια από τις σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις είναι η διαχείριση των απαιτήσεων που έχουν οι πελάτες τους, είτε σε B2B είτε σε B2C επίπεδο, καθώς η διαδικασία είσπραξης / ανάκτησής τους μπορεί να διαταράξει υφιστάμενες εμπορικές σχέσεις. H Intrum εξειδικεύεται και στον τομέα είσπραξης / ανάκτησης B2B και B2C οφειλών, οδηγώντας μάλιστα τον κλάδο σε μια νέα εποχή, χάρη στην τεχνολογία AI και φέρνει στην ελληνική αγορά την πρωτοποριακή πλατφόρμα Ophelos, μια καινοτόμο λύση που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη βέλτιστη διαχείριση απαιτήσεων.
Χρησιμοποιώντας εξειδικευμένη μεθοδολογία και εξελιγμένα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, η Intrum βοηθά τις επιχειρήσεις να διασφαλίσουν την αδιατάρακτη σχέση τους με τους συνεργάτες/πελάτες τους, προσφέροντάς τους ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση, και παράλληλα να επιτύχουν υψηλότερα ποσοστά ανάκτησης οφειλών.
Το Ophelos είναι ένα προηγμένο εργαλείο, βασισμένο σε τεχνολογίες machine learning και predictive analytics, που προσφέρει αυτοματοποιημένες αλλά στοχευμένες λύσεις διαχείρισης οφειλών. Αποτελεί ένα εξελιγμένο εργαλείο Customer &Client Experience, που βοηθά τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν προηγμένες διαδικασίες είσπραξης προσφέροντας μια ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, βελτιώνοντας την μεταξύ τους σχέση, ενώ παράλληλα επιταχύνει τη διαδικασία και βελτιώνει τα εισπρακτικά αποτελέσματα.
Παράλληλα, το εργαλείο Ophelos ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών, προσφέροντας διαφάνεια και ευκολία στη διαχείριση.
Πώς λειτουργεί το Ophelos;
Με την εμπειρία και την εξειδίκευση της Intrum, η διαχείριση οφειλών γίνεται πιο εύκολη και αποδοτική, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην ανάπτυξή τους και την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.