Η εταιρεία Παπουτσάνης Α.Β.Ε.Ε. αναδείχθηκε νικήτρια των Βραβείων Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Growth Awards» που διοργάνωσαν για πέμπτη συνεχή χρονιά η Eurobank και η Grant Thornton, στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου και μεταδόθηκαν διαδικτυακά, την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021.
Ανάμεσα σε ακόμη πέντε νικήτριες εταιρείες, η Παπουτσάνης διακρίθηκε για τη δυναμική της ανάπτυξη μέσα από την παραγωγή και διάθεση καινοτόμων και φυσικών προϊόντων, που προάγουν την αειφορία, βάσει της αξιολόγησης που πραγματοποίησε η Επιτροπή Βραβεύσεων των «Growth Awards». Μέσα από ένα στρατηγικό μοντέλο δραστηριοποίησης που βασίζεται σε 4 επιχειρηματικούς άξονες: επώνυμα προϊόντα Παπουτσάνης, ξενοδοχειακά προϊόντα, παραγωγές για τρίτους και εξειδικευμένες σαπωνόμαζες, η εταιρία έχει καταφέρει να υπερτετραπλασιάσει τις πωλήσεις της την τελευταία δεκαετία.
Σε δήλωσή του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Μενέλαος Τασόπουλος, υπογράμμισε: «Είμαστε πολύ περήφανοι για τη διάκρισή μας στα φετινά Βραβεία Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας «Growth Awards». Επενδύουμε σταθερά στη δυναμική ανάπτυξη της Παπουτσάνης, με την τελευταία δεκαετία να έχουμε επενδύσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ σε εγκαταστάσεις και μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και σε έρευνα, ανάπτυξη και ανθρώπινο δυναμικό, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών μας -εταιρειών και καταναλωτών - με προϊόντα ποιοτικά, καινοτόμα , με καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Εξάγοντας το 60% της παραγωγής της σε περισσότερες από 30 χώρες, το 2021 στοχεύουμε να ξεπεράσουμε τα 50 εκατ. ευρώ σε καθαρό κύκλο εργασιών»
Τα «Growth Awards» είναι τα πρώτα Βραβεία Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας με στόχο την ανάδειξη επιχειρήσεων με επιτεύγματα που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας σύγχρονης, δυναμικής και ανταγωνιστικής Ελλάδας, επιβραβεύουν τη δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων που ξεχωρίζουν σε κρίσιμους τομείς, οι οποίοι υπαγορεύονται κάθε χρόνο από τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις.
Η διαδικασία αξιολόγησης περιλαμβάνει τη χρήση ειδικών αναλύσεων βασικών χρηματοοικονομικών μεγεθών περίπου 8.000 επιχειρήσεων, βάσει του μοντέλου αξιολόγησης «Financial Growth/Health Matrix» της Grant Thornton, σε συνδυασμό με τις πραγματικές ιστορίες. Η Παπουτσάνης θα συνεχίσει να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην πορεία της οικονομίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό μέσα από ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο που έχει ως επίκεντρο τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από την καινοτομία και τους ανθρώπους της.
Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ είναι μια κορυφαία ελληνική εταιρία και μεταξύ των τριών μεγαλύτερων παραγωγών σαπουνιών στην Ευρώπη. Η Παπουτσάνης διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στη Νοτιανατολική Ευρώπη και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά σε όλη την Ευρώπη, όπου παράγει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα ατομικής υγιεινής και ομορφιάς σε ανταγωνιστικές τιμές. Τα επώνυμα προϊόντα της φέρουν τα εμπορικά σήματα Aromatics, Karavaki, Natura, , Πράσινο Σαπούνι Παπουτσάνης, Σαπούνι Γλυκερίνης Παπουτσάνης, Olivia, Olive Care, Skin Essentials, Papoutsanis Family, Papoutsanis Baby, Papoutsanis Kids. Παράγει, επίσης, σαπούνια και καλλυντικά για λογαριασμό τρίτων. Σήμερα, κατέχει σημαντική θέση στην κατηγορία σαπουνιού σε μπάρες, ενώ αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα. Συνολικά, η Παπουτσάνης παράγει πάνω από 150.000.000 τεμάχια ετοίμου προϊόντος ετησίως και πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες.