Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Euro 2024 αποδεικνύεται θησαυρός για τα ταμεία στις πιτσαρίες που καταγράφουν το δικό τους σκορ με πωλήσεις στα ύψη.
Οι περισσότεροι φίλαθλοι λένε «ναι» στην πίτσα κατά τη διάρκεια παρακολούθησης των αγώνων. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι πιτσαρίες της πόλης κάνουν χρυσές δουλειές και τα ποσοστά των εισπράξεων είναι ανοδικά κατά 30% τουλάχιστον.
«Είναι γεγονός ότι από την πρώτη μέρα της διοργάνωσης καταλάβαμε τη διαφορά στις παραγγελίες και τα τηλέφωνα ήταν πολλά περισσότερα. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν, ακόμη και οι κρατήσεις ήταν πιο πολλές», λέει στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Χρήστος Πολίτης, που διατηρεί τρεις πιτσαρίες εδώ και δέκα χρόνια στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Όπως λένε οι άνθρωποι του χώρου, γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι οι πολίτες αγαπούν την κατανάλωση πίτσας την ώρα των ματς και ειδικά της συγκεκριμένης διοργάνωσης, οπότε είχαν πάρει… τα μέτρα τους και είχαν κάνει την προετοιμασία εδώ και καιρό, πριν την πρώτη σέντρα.
«Φροντίσαμε να έχουμε επιπλέον προσωπικό ώστε να μην επιβαρυνθούν οι εργαζόμενοί μας κι επίσης ώστε να προλάβουν τον όγκο των παραγγελιών. Προμηθευτήκαμε επιπλέον πρώτες ύλες για να μην ξεμείνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις είχαμε και ειδικές τιμές και πακέτα προσφορών», σημειώνει μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο Ανδρέας Σαχίνης, υπεύθυνος πιτσαρίας στην Τούμπα της Θεσσαλονίκης.
Η μεγάλη μάχη της πίτσας πάντως θα δοθεί τη βραδιά του τελικού, όπου οι φούρνοι, όπως όλα δείχνουν, δεν θα σταματούν να ψήνουν και οι πίτσες θα μπαίνουν και θα βγαίνουν, σαν «πάσες» στο γήπεδο, για να φτάσουν εγκαίρως στους φιλάθλους.
Τα πρωτεία ωστόσο, μέχρι στιγμής, σύμφωνα με αρκετούς ανθρώπους του χώρου, έχει κατακτήσει το Πορτογαλία – Γαλλία, αγώνας θρίλερ που κρίθηκε στα πέναλτι και έδωσε την ευκαιρία στους ποδοσφαιρόφιλους για περισσότερη πίτσα σπέσιαλ, απλή, πικάντικη και για όλα τα γούστα.
Υπάρχουν και οι χαμένοι και αδικημένοι της υπόθεσης που δεν είναι άλλοι από τους ποδοσφαιρόφιλους που εργάζονται στις πιτσαρίες οι οποίοι… χάνουν τα ματς ή στην καλύτερη περίπτωση βλέπουν κλεφτά κάποιες φάσεις στα κινητά ή τις τηλεοράσεις στα μαγαζιά που εργάζονται.
Οι ιδιοκτήτες από την πλευρά τους μιλούν για αύξηση κατά 30% φέτος στις πωλήσεις της πίτσας και θυμούνται τα αντίστοιχα υψηλά ποσοστά και στο προηγούμενο ποδοσφαιρικό υπερθέαμα που κυμαίνονταν στα ίδια επίπεδα, ενώ περιμένουν και τους Ολυμπιακούς Αγώνες για να συνεχίσουν και το σερί…