Μεσούσης της πανδημικής κρίσης, το smartphone αναδεικνύεται σε ζωτικό εργαλείο της καθημερινότητας των πολιτών, με τους Έλληνες να μην αποτελούν εξαίρεση.
Η αγορά smartphones στην Ελλάδα παραμένει έντονα δραστήρια, παρά το κλίμα οικονομικής αβεβαιότητας που προκαλεί η νόσος COVID-19.
Το β’ τρίμηνο του 2021 οι καταναλωτές στην Ελλάδα ανέδειξαν, με τις αγοραστικές επιλογές τους, πέντε κορυφαία brands από πλευράς πωλήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Canalys, τα οποία δημοσιοποίησε η realme, η κινεζική κατασκευάστρια smartphones, Xiaomi, απέσπασε το εξεταζόμενο διάστημα, το εντυπωσιακό μερίδιο του 51%.
Τη δεύτερη θέση μεταξύ των κατασκευαστών με τις καλύτερες επιδόσεις στην ελληνική αγορά, κατά το β’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, κατέλαβε η Samsung με μερίδιο αγοράς της τάξης του 22%.
Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, οι υπόλοιποι κατασκευαστές μοιράστηκαν μικρότερα μερίδια από τις εγχώριες πωλήσεις smartphones.
Στην ίδια λίστα, σύμφωνα με την εικόνα που δίνει η Canalys, ακολουθεί η TCL με μερίδιο της αγοράς 11%, η Apple με 6% και η realme στο 4%.
Σε κάθε περίπτωση, τα brands που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά βρίσκονται με τα όπλα παρά πόδα το φθινόπωρο, προετοιμάζοντας τα μοντέλα με τα οποία θα αποσπάσουν μερίδιο των πωλήσεων της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και του νέου έτους.
Στην ελληνική αγορά η κινητικότητα, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αναμένεται να ενταθεί, όπως και ο ανταγωνισμός, με την είσοδο και νέων παικτών, όπως οι Oppo και η vivo, αλλά και με την «επανεμφάνιση» άλλων όπως η Honor.