Οι ψηφιακοί λιανοπωλητές Temu και Shein από την Κίνα έχουν ξοδέψει υπέρογκα χρηματικά ποσά σε διαφημίσεις προσπαθώντας να προσελκύσουν, όσο το δυνατόν περισσότερους αμερικανικούς αγοραστές, αναστατώνοντας σε μεγάλο βαθμό την αγορά των ψηφιακών διαφημίσεων.
Στο μεταξύ, οι δραστηριότητές τους ενισχύουν σημαντικά τα έσοδα διαφημιστικών κολοσσών, όπως οι Google και Μeta. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες των λιανοπωλητών θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα το μεγαλύτερο μέρος του 2024, προτού μειωθούν ενδεχομένως, το επόμενο έτος. Παρά την εντυπωσιακή άνοδο των ψηφιακών λιανοπωλητών, εκτιμάται ότι αυτή η αύξηση θα είναι προσωρινή, όπως, ακριβώς συνέβη και με την αγορά κρυπτονομισμάτων.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το BusinessInsider, η Temu, που θα συμμετάσχει στο Super Bowl για δεύτερη συνεχή χρονιά, κατάφερε να κατακτήσει τη πέμπτη θέση στη λίστα με τους κορυφαίους ψηφιακούς διαφημιστές στις ΗΠΑ, με διαφημιστικές δαπάνες που αυξήθηκαν κατά 280% σε ένα τρίμηνο. Η Shein βρίσκεται στη θέση του 16η θέση αντίστοιχα – με αύξηση 120% από έτος σε έτος.
Η PDD Holdings, η μητρική εταιρεία του Temu, δαπάνησε το 42% των εσόδων στο μάρκετινγκ το 2022, όπως αποκάλυψε η εταιρεία σε μια κατάθεση της SEC. Ο αντίκτυπος του Temu και του Shein στο ψηφιακό οικοσύστημα διαφημίσεων θα συνεχίσει να είναι αισθητός στο εγγύς μέλλον, όχι μόνο από άλλες διαδικτυακές αγορές που ανταγωνίζονται για διαφημιστικό χώρο, αλλά και από καταναλωτές που πιθανότατα θα βομβαρδιστούν από περισσότερες διαφημίσεις λιανικής φέτος.