Η Praktiker Hellas ηγέτιδα στο ελληνικό δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991.
Η δυναμική της παρουσία και πορεία στην ελληνική αγορά συνεχίζεται με τη συνεχή υποστήριξη των ανθρώπων της, επιδιώκοντας την όλο και πιο αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της, με σημαία τη βέλτιστη αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτή τη φορά προσλαμβάνει προσωπικό οκτώ ειδικοτήτων σε δώδεκα περιοχές.
- Store Department Manager (Ρόδος) - Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλεγίου, εμπειρία 2 ετών σε ανάλογη θέση ευθύνης σε κατάστημα λιανικής πώλησης, καλή χρήση προγραμμάτων MS Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας / οργάνωσης και διοίκησης ομάδας
- Purchasing Assistant (Αθήνα) - Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση ευθύνης, γνώση προγραμμάτων MS Office, άριστη γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου
- Deputy Store Manager (Ιωάννινα, Ηράκλειο Κρήτης) - Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλέγιο, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση MS Office, άριστη γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένη ικανότητα διοίκησης / οργάνωσης και υψηλές επικοινωνιακές δεξιότητες
- IT Support Agent (Αθήνα) - Σπουδές με κατεύθυνση την Πληροφορική (ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK), εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση Microsoft 365 Administration, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και υπευθυνότητα, δυνατότητα εργασίας με βάρδιες
- Distribution Senior Coordinator (Αθήνα) - Πτυχίο Ανώτατης σχολής κατά προτίμηση με κατεύθυνση Logistics ή Supply Chain ή Διοίκηση Επιχειρήσεων, εμπειρία 3 - 5 χρόνων σε λιανεμπόριο, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση Εφαρμογών WMS και ERP, ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Βοηθοί Λογιστών (Αθήνα) - Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ (ιδανικά Οικονομικής – Λογιστικής κατεύθυνσης), εμπειρία 3 χρόνων σε οργανωμένο λογιστήριο εταιρείας ή λογιστικό γραφείο, καλή γνώση Γενικής Λογιστικής και ΕΛΠ, γνώση Αγγλικών, καλή γνώση χειρισμού προγραμμάτων MS Office, άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Σύμβουλοι Πωλήσεων (Θεσσαλονίκη, Βόλος, Λάρισα, Καλαμάτα, Μάνδρα, Ελληνικό, Μεταμόρφωση, Παλλήνη, Ηράκλειο) - Απολυτήριο Λυκείου, σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ Κολλέγιο/ ΙΕΚ (επιθυμητό), καλή γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
- Ταμίες (Θεσσαλονίκη, Μάνδρα, Ελληνικό, Παλλήνη, Ηράκλειο, Ρόδος) - Απόφοιτος ΙΕΚ/Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή χρήση προγραμμάτων MS Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, υπευθυνότητα