Η Praktiker Hellas ηγέτιδα στο ελληνικό δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991.
Η δυναμική της παρουσία και πορεία στην ελληνική αγορά συνεχίζεται με τη συνεχή υποστήριξη των ανθρώπων της, επιδιώκοντας την όλο και πιο αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πελατών της, με σημαία τη βέλτιστη αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτό το διάστημα επιλέγουν υπαλλήλους δέκα ειδικοτήτων σε έξι περιοχές.
- Store Department Manager (Ξάνθη, Λάρισα, Αθήνα, Ρόδος) - Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλεγίου, εμπειρία 2 ετών σε ανάλογη θέση ευθύνης σε κατάστημα λιανικής πώλησης, καλή χρήση προγραμμάτων MS Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας / οργάνωσης και διοίκησης ομάδας
- Purchasing Assistant (Αθήνα) - Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση ευθύνης, γνώση προγραμμάτων MS Office, άριστη γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου
- Warehouse Operations Manager (Μάνδρα) - Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης σχολής με κατεύθυνση Logistics / Διοίκηση Επιχειρήσεων / Οικονομικά, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, εξοικείωση με WMS και ERP, γνώση MS Office, αναλυτική σκέψη
- Distribution Manager (Μάνδρα) - Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης σχολής με κατεύθυνση Logistics / Διοίκηση Επιχειρήσεων / Οικονομικά, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, εξοικείωση με WMS και ERP, γνώση MS Office
- IT Support Specialist (Αθήνα) - Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/IEK Πληροφορικής, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, καλή γνώση Active Directory / Windows Server 20012 / Exchange Server / SharePoint και Network Operations, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου, αναλυτική σκέψη
- Product Range Manager (Αθήνα) - Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση MS Office, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και διαχείρισης χρόνου, επαγγελματισμός
- Payroll Junior Specialist (Αθήνα) - Ανώτερης ή ανώτατης σχολής κατά προτίμηση με κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Οικονομικά, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, ικανοποιητική γνώση νομοθεσίας εργατικών και ασφαλιστικών θεμάτων, γνώση MS Office, καλή γνώση Αγγλικών, ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Σύμβουλοι Πωλήσεων (Λάρισα, Μάνδρα, Αττική, Ρόδος, Ηράκλειο Κρήτης) - Κάτοχος απολυτηρίου Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), καλή γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, υπευθυνότητα, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
- Ταμίες (Αθήνα) - Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ, εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης, επαγγελματική συμπεριφορά
- Call Center Sales Advisor (Αθήνα) - Απολυτήριο Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, γνώση Αγγλικών, καλή γνώση MS Office, ευχέρεια στην επικοινωνία και πελατοκεντρική αντίληψη