Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι απόπειρες εξαπάτησης ανυποψίαστων πολιτών από επιτήδειους με μηνύματα στα κινητά ή τους υπολογιστές τους. Μέσω SMS και email απατεώνες επιχειρούν να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία των θυμάτων τους και να αποκτήσουν πρόσβαση στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς και να τους αδειάσουν.
Τελευταία περίπτωση απάτης είναι αυτή με το Netflix. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», πολίτες λαμβάνουν παραπλανητικό μήνυμα, που υποτίθεται προέρχεται από τη συνδρομητική πλατφόρμα. «Η συνδρομή σας έχει ανασταλεί εξαιτίας προβλήματος που έχει προκύψει στην τελευταία σας πληρωμή. Επανενεργοποιήστε τη συνδρομή σας» γράφει το μήνυμα που έρχεται στα αγγλικά και περιέχει link, με το οποίο ζητούν από τον χρήστη να δώσει όλα του τα προσωπικά στοιχεία (τραπεζικό λογαριασμό, όνομα, κλπ).
Ψεύτικη σελίδα του ΕΟΠΥΥ
Μέχρι και ψεύτικη σελίδα του ΕΟΠΥΥ έχει δημιουργήσει εγκληματική ομάδα, στέλνοντας στους πολίτες ηλεκτρονικά μηνύματα και καλώντας τους να δώσουν προσωπικά στοιχεία για να ανανεώσουν την ασφάλισή τους. Ο ΕΟΠΥΥ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για παραπλανητικά SMS, διευκρινίζοντας ότι η επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ είναι η https://www.eopyy.gov.gr/. Την ίδια ώρα, υπογραμμίζει ότι ο ίδιος στέλνει SMS μηνύματα τα οποία είναι μόνον ενημερωτικά, όπως εκτελέσεις γνωματεύσεων, εγκρίσεις γνωματεύσεων, αποφάσεις επιστροφών ατομικών αιτημάτων και σε καμία περίπτωση δεν προβαίνει σε επικοινωνία (τηλεφωνική ή sms ή email) για γνωστοποίηση προσωπικών στοιχείων όπως Τραπεζικός Λογαριασμός IBAN κ.ο.κ.
Μία από τις συνήθεις πρακτικές των επιτήδειων είναι η αποστολή μηνύματος από τα ΕΛΤΑ, σύμφωνα με το οποίο το δέμα που περιμένουν τα υποψήφια θύματα δεν μπορεί να παραδοθεί είτε γιατί δεν είναι σωστή η διεύθυνση είτε γιατί έχει μπλοκαριστεί στο τελωνείο. Τους ζητούν έτσι να πατήσουν ένα λινκ και να συμπληρώσουν διεύθυνση, τραπεζικό λογαριασμό κ. ά.