Την αποδυνάμωση της αγοράς ειδών πολυτελείας των ΗΠΑ δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία από τις πωλήσεις της LVMH, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Robb Report.
Ο όμιλος ειδών πολυτελείας αναφέρει ότι ενώ η χαλάρωση των περιορισμών Covid-19 στην Κίνα βοήθησε τα έσοδα της εταιρείας, η αγορά πολυτελείας των ΗΠΑ έχει επιβραδυνθεί.
Μείωση πωλήσεων στις ΗΠΑ
Η εταιρεία -στην οποία ανήκουν μάρκες υψηλών προδιαγραφών, όπως οι Louis Vuitton, Tiffany Christian Dior και Bulgari- ανέφερε ότι τα κέρδη στην Αμερική μειώθηκαν κατά 1% το δεύτερο τρίμηνο συγκριτικά με την περσινή περίοδο, σύμφωνα με το CNBC.
Ο οικονομικός διευθυντής Jean-Jacques Guiony δήλωσε ότι τα high-end αγαθά από τις ακριβότερες μάρκες της LVMH παραμένουν ισχυρά στις ΗΠΑ, πιθανότατα λόγω των πιο εύπορων ανθρώπων που είναι λιγότερο ευάλωτοι σε παράγοντες όπως ο πληθωρισμός, το φοιτητικό χρέος και η ευρύτερη οικονομία. Το τμήμα που δέχτηκε το μεγαλύτερο πλήγμα ήταν το κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά, ιδίως το κονιάκ.
Οι λόγοι
Μια διαφορετική εξήγηση για τις χαμηλές πωλήσεις στις ΗΠΑ είναι η εξάντληση των επιδοτήσεων εν μέσω Covid-19. «Αν υποθέσουμε ότιαρκετοί επωφελούνταν από τις επιδοτήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτές θα τελείωναν κάποια στιγμή», πρόσθεσε ο Guiony.
Επιπλέον, οι Αμερικανοί το τελευταίο τρίμηνο ταξίδευαν στην Ευρώπη για διακοπές και αγόραζαν τα πολυτελή αγαθά τους στο Παρίσι, τη Ρώμη ή το Λονδίνο. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 18% το δεύτερο τρίμηνο, με τους τουρίστες να ευθύνονται για σχεδόν το ήμισυ αυτής της ανόδου.
Παρόλα αυτά, οι συνολικές πωλήσεις της LVMH παρέμειναν ισχυρές λόγω της άνθισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Ασίας. Οι πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν κατά 24% το πρώτο εξάμηνο του έτους, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι προηγούμενες πωλήσεις ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω των αποκλεισμών από τον κορωνοϊό, όπως ανέφεραν οι Financial Times.