Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η καταγραφή των προβλημάτων σε αυτοκίνητα Tesla σε όλο τον κόσμο με τους ιδιοκτήτες τους να «κυνηγούν» το εργοστάσιο το οποίο προσπαθεί να αποφύγει την ανάληψη ευθυνών αλλά και τις πολυετείς εγγυήσεις που παρέχει.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το τελευταίο περιστατικό που είδε το φως της δημοσιότητας με πρωταγωνιστή ένα Tesla Model S στο οποίο εισήλθε νερό κατά τη διάρκεια έντονης βροχόπτωσης με αποτέλεσμα τα η μπαταρία αλλά και τα συστήματα του αυτοκινήτου να βραχυκυκλώσουν αλλά όπως φαίνεται η πολυετής εγγύηση της μπαταρίας δεν καλύπτει την επισκευή ή αντικατάστασή της.
Ειδικότερα ο 54χρονος Campbell ζει στο Χονγκ-Κονγκ και απασχολείται στον χρηματοοικονομικό τομέα εδώ και 30 χρόνια και εξαιτίας των υψηλών απολαβών του αποφάσισε να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα δοκιμάζοντας μια νέα τεχνολογία αποκτώντας ένα Tesla Model S.
Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε με την οδική βοήθεια στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Tesla όπου και διαπιστώθηκε ότι το… αδιάβροχο κάλυμμα της μπαταρίας τελικά δεν παρείχε την στεγανότητα που έπρεπε με αποτέλεσμα να προκληθεί εισροή υδάτων και σοβαρό βραχυκύκλωμα.
Ολόκληρη η συστοιχία κατέστη άχρηστη, απαιτώντας αντικατάσταση με κάλυψη από την εργοστασιακή εγγύηση καθώς το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο του 2016 και η εγγύηση για την μπαταρία ισχύει για 8 έτη και έως 160.000 χλμ. Να τονίσουμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε διανύσει λιγότερα από 160.000 χλμ. ωστόσο το εργοστάσιο δεν αναλαμβάνει την ευθύνη κατηγορώντας τον ιδιοκτήτη.
Μάλιστα όπως επισήμανε η εταιρεία: «Οι έλεγχοι της έδειξαν ότι η μπαταρία είχε περάσει από πλημμύρα και αυτό ακύρωνε την οκταετή εγγύηση!»
«Η Tesla επέλεξε να υποθέσει, χωρίς χειροπιαστά στοιχεία, ότι το αυτοκίνητό μου διέσχισε ένα πλημμυρισμένο σημείο, ώστε να αρνηθεί την ευθύνη αντικατάστασης της κατεστραμμένης μπαταρίας όπως ορίζει η εγγύηση. Οδηγήσαμε κατά τη διάρκεια δυνατής βροχής, αλλά όχι δυνατότερης από αυτή που πρέπει να αντέχει ένα καλά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αυτοκίνητο», είπε ο Campbell.
Μετά από προσφυγή της ιδιοκτήτριας του Tesla Model S και του συζύγου της σε υπηρεσίες τύπου Συνήγορος του Καταναλωτή και άλλες Οργανώσεις το αμερικανικό εργοστάσιο προσφέρθηκε να μειώσει κατά περίπου 50% το αντίτιμο της καινούριας μπαταρίας και το κόστος να μειωθεί σε περίπου 10.000 ευρώ. Ωστόσο προς το παρόν, ωστόσο, το ζήτημα παραμένει άλυτο και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Tesla στο συνεργείο…