Η διεθνής τάση του shrinkflation φαίνεται να έχει φτάσει και στη χώρα μας, καθώς πολλές εταιρείες προχώρησαν σε έμμεσες αυξήσεις μειώνοντας τις συσκευασίες τους προκειμένου να διατηρήσουν τις ίδιες τιμές, αλλά να μην έχουν «χασούρα».
Ο Γιάννης Πηλίδης, πρόεδρος του Συλλόγου Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ Ελλάδα, μιλώντας στο Mega τόνισε ότι η πρακτική αυτή είναι νόμιμη, αλλά θα πρέπει να ερευνηθεί, αν οι αυξήσεις που επιβάλλουν είναι σύμφωνες με όσα έχει ψηφίσει το υπουργείο Ανάπτυξης.
«Πρέπει να πάμε στην τιμή της μονάδας. Πόση ήταν η τιμή της μονάδας στην αρχή και πόση μετά την αλλαγή της συσκευασίας. Εάν αυτή η διαφορά υπερβαίνει το ποσοστό κέρδους που είχε παλιότερα, τότε υπάρχει πρόβλημα, εάν δεν την υπερβαίνει δεν υπάρχει πρόβλημα» διευκρίνισε.
- Μαργαρίνες
- Πατατάκια
- Σκόνες πλυντηρίου
- Τυρί ημίσκληρο συσκευασμένο
- Γκοφρέτες
- Αφρόλουτρο
- Κατεψυγμένα φασολάκια
Οι ανατιμήσεις, θα αγγίξουν έως το 12% και θα επηρεάσουν βασικά καταναλωτικά προϊόντα, όπως τα αυγά, τα κατεψυγμένα λαχανικά, τα αλλαντικά και το ελαιόλαδο.