Το brand name της Ελλάδας μετατράπηκε από μειονέκτημα σε πλεονέκτημα
Στη σημασία που δίνει η Alpha Bank στη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων προκειμένου αυτές να αυξήσουν το μέγεθός τους, να αναπτυχθούν και να διεισδύσουν σε νέες αγορές, αναφέρθηκε ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Alpha Bank, Τηλέμαχος Γεωργάκης, κατά την τοποθέτησή του στο VIII Delphi Economic Forum 2023.
Η Alpha Bank είναι εδώ για τις επιχειρήσεις τόσο σε επίπεδο χρηματοδότησης όσο και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.
«Η Alpha Bank είναι εδώ για τις επιχειρήσεις τόσο σε επίπεδο χρηματοδότησης όσο και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών. Έχοντας συμπράξει τα τελευταία χρόνια σε σειρά κρίσιμων συναλλαγών, είτε ως σύμβουλος του αγοραστή είτε του πωλητή, διαθέτουμε την τεχνογνωσία, την εμπειρία και την αξιοπιστία να στηρίξουμε το συμβουλευτικό σκέλος μιας συναλλαγής», υπογράμμισε ο κ. Γεωργάκης.
Ο κ. Γεωργάκης περιέγραψε επίσης κάποια από τα πολλά μη χρηματοδοτικά εργαλεία που διαθέτει η Τράπεζα, αναφέροντας χαρακτηριστικά τις πλατφόρμες από τις οποίες οι Πελάτες μπορούν να αντλούν πληροφορίες, και τις ψηφιακές εφαρμογές από όπου μπορούν να κάνουν πιο εύκολα και γρήγορα τις συναλλαγές τους. Σε ό,τι αφορά στη χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, ο κ. Γεωργάκης υπογράμμισε πως «προσφέρουμε στους Πελάτες μας πληθώρα προϊόντων, συχνά σε συνεργασία με εθνικούς και υπερεθνικούς οργανισμούς. Διαμορφώνουμε έτσι μία πλήρως ανταγωνιστική πρόταση προς τις επιχειρήσεις, ειδικά σε όσες έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό, τόσο ως προς τους όρους χρηματοδότησης, το επιτόκιο και την περίοδο αποπληρωμής όσο και ως προς τις αναγκαίες εξασφαλίσεις, δεδομένου ότι θα υπάρχει και κάποιος άλλος που βοηθάει στη χρηματοδότηση».
Οι τράπεζες στάθηκαν στο πλευρό των επιχειρήσεων να διεισδύσουν σε νέες αγορές
Καταλυτικός υπήρξε ο ρόλος των τραπεζών, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν, στην προσπάθεια των ελληνικών επιχειρήσεων να τοποθετηθούν σε νέες αγορές για να επιβιώσουν από την δεκαετή κρίση, τόνισε ο κ. Γεωργάκης, αναφέροντας χαρακτηριστικά «τις στηρίξαμε και βαδίσαμε μαζί».
Αποτέλεσμα αυτής της κοινής προσπάθειας ήταν «οι εξαγωγές προϊόντων να διπλασιαστούν σε σχέση με το 2015 και να πενταπλασιαστούν σε βάθος εικοσαετίας».
«Οι ελληνικές επιχειρήσεις παρουσιάζουν σήμερα μία πολύ διαφορετική εικόνα από το παρελθόν, καθώς έχουν αρχίσει να εδραιώνονται στο εξωτερικό, ενώ μειονεκτήματα που είχαν στο παρελθόν, όπως το κακό όνομα που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, μετατράπηκαν σε πλεονεκτήματα», σημείωσε ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Alpha Bank, εστιάζοντας στα σημαντικά βήματα μεγέθυνσης και εκσυγχρονισμού, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι οι συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλων εταιρειών ή κλάδων μπορούν να αποδειχθούν καταλύτες προς αυτή την κατεύθυνση. Κατέληξε δε, πως το brand name της Ελλάδας είναι αυτή τη στιγμή πολύ δυνατό και κάλεσε τις επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το νέο πιο φιλικό προς την επιχειρηματικότητα περιβάλλον και να προχωρήσουν σε περισσότερες επενδύσεις.