Ενισχυμένες καταγράφονται οι πωλήσεις του Pinterest Inc από την προώθηση των αγορών και την εστίαση στους χρήστες Gen-Z, οι οποίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street. Ακόμα η εταιρεία καταγράφει και αύξηση των χρηστών για το α’ τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.
Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο 17% στα 39,20 δολάρια κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση την Τετάρτη, αφού έκλεισαν στα 33,45 δολάρια την Τρίτη.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 23% στα 740 εκατ. δολάρια το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, ανέφερε η εταιρεία την Τρίτη. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει 700,3 εκατ. δολάρια, κατά μέσο όρο. Η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 20 σεντς. Αυτό ξεπέρασε τη μέση πρόβλεψη για 14 σεντς.
Το Pinterest έχει επίσης επικεντρωθεί στο περιεχόμενο που μπορεί να αγοραστεί, διευκολύνοντας τους καταναλωτές να αγοράζουν αντικείμενα που βλέπουν στους πίνακες καρφιτσών. Αυτή η αγοραστική νοοτροπία διακρίνει το Pinterest από άλλες εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bill Ready, καθώς οι άνθρωποι συχνά εμφανίζονται στον ιστότοπο αναζητώντας ενεργά κάτι να αγοράσουν – όχι απλώς για να περιηγηθούν στις αναρτήσεις. Αυτό το σύγχρονο «window shopping» έχει κάνει το Pinterest πιο ελκυστικό για τους νέους, είπε.
Η εταιρεία έχει δει μια ώθηση στα έσοδα από μεγάλους λιανοπωλητές όπως η Urban Outfitters και η Vuori, καθώς και από διαφημιστές στην Ασία και άλλες διεθνείς αγορές που επιθυμούν να προσεγγίσουν τους νέους καταναλωτές των ΗΠΑ.
Η Pinterest αναμένει έσοδα από 835 έως 850 εκατ. δολάρια στο τρέχον τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 828 εκατ. δολάρια.