Τα My market, από την πρώτη μέρα της ίδρυσής τους έχουν ως στρατηγικό πυλώνα της λειτουργίας τους την κοινωνική προσφορά, με έμφαση στο Παιδί και την Οικογένεια. Με συνέπεια σε αυτήν τη δέσμευσή τους, προχώρησαν σε συνέργεια με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Be-Live, που στόχο έχει να βοηθά υπογόνιμα ζευγάρια που προσπαθούν να αποκτήσουν παιδί.
Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια Ένας + Ένας, τα My market σχεδίασαν και υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live μία ευρεία καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης που προσφέρει την ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς της οργάνωσης.
Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, όπου το πρόβλημα της υπογεννητικότητας παρουσιάζει ανησυχητικά αυξητικές τάσεις με αποτέλεσμα τη σταθερή μείωση του ενεργού πληθυσμού, το σωματείο Be-Live δημιουργήθηκε πριν από 2 χρόνια για να προσφέρει προοπτική στα υπογόνιμα ζευγάρια, τα οποία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καλύψουν τις δαπάνες εξωσωματικής γονιμοποίησης και να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό με ενημερωτικές ημερίδες.
Σήμερα, η Be-Live έχει βρει φίλους, επιστημονικούς συνεργάτες, συμπαραστάτες και χορηγούς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέροντας ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο στη χώρα. Από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 100 αιτήσεις, ενώ 20 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2020, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια. Μέχρι στιγμής, έχουν γεννηθεί 14 υγιέστατα μωράκια και 14 ζευγάρια ζουν πια το όνειρο της οικογένειας!