Το ηλεκτρονικό εμπόριο σαρώνει και φέτος εκτιμάται ότι ο τζίρος μπορεί να φτάσει τα 15 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, το 70% των επιχειρήσεων διαθέτει σύνδεση στο Διαδίκτυο, αλλά μόλις το 36% έχει ενεργό ιστότοπο και περίπου 55% ενεργή σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα.
Ο κορωνοϊός έχει αλλάξει ριζικά τις συνήθειες, ενώ η Black Friday ήταν η... χαρά του e-shop.
Οι επιχειρήσεις τροφίμων δεν... καίγονται να επενδύσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό, κάτι που είναι απαραίτητο για το υπόλοιπο λιανικό εμπόριο.
Πάντως, 7 στις 10 επιχειρήσεις θέλουν να γίνουν ψηφιακές και σχεδόν 6 στις 10 έχουν τη δυνατότητα πώλησης και εκτός του φυσικού καταστήματος.
Επιπλέον, το 65% των επιχειρήσεων μεταξύ των δύο lockdown κατέγραψαν χαμηλές ή πολύ χαμηλές πωλήσεις.
Γενικά, η έρευνα δείχνει ότι, όσοι έχουν φτιάξει ικανό δίκτυο και δουλεύουν μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, μπορούν να επιβιώσουν.