Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες θυμίζει το click away. Η νέα μέθοδος αγορών έχει προκαλέσει πολλές απορίες αλλά και δυσκολίες στους καταναλωτές οι οποίοι προσπαθούν να καταλάβουν τι ακριβώς πρέπει να κάνουν.
Τα περισσότερα ερωτήματα αφορούν στη διαδικασία της παραλαβής και πληρωμής των αγαθών, αλλά και της επιστροφής των προϊόντων και των χρημάτων που έχουν καταβάλει οι καταναλωτές.
Το click away μέσα από 5 ερωτήσεις και απαντήσεις
Εάν το κατάστημα δεν διαθέτει ασύρματο POS πώς θα γίνει η συναλλαγή;
Ο έμπορος μπορεί να κατεβάσει ειδική εφαρμογή πληρωμών στο κινητό τηλέφωνο.
Εάν επιθυμώ να επιστρέψω το προϊόν και να πάρω τα χρήματα μου πίσω, μπορώ;
Ναι, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα τα χρήματα επιστρέφονται στο τραπεζικό λογαριασμό.
Μπορώ να κάνω παραγγελίες από μεγάλα εμπορικά πολυκαταστήματα, κλειστού τύπου;
Ναι, εφόσον υπάρχουν σταντ σε εξωτερικούς χώρους για να δέχονται παραγγελίες και να παραδίδουν προϊόντα, με την τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων.
Με τους περιορισμούς στη κυκλοφορία σε πλήρη ισχύ, πολλοί αναρωτιούνται τι θα γίνει εάν «χάσουν» το ραντεβού.
Κατά τη διάρκεια ποιου χρονικού διαστήματος μπορώ να παραλάβω την παραγγελία;
Εντός δύο ωρών, μία ώρα πριν και μία ώρα μετά τον χρόνο που αναφέρεται στο sms.
Μπορώ να ακυρώσω το ραντεβού εάν δεν με βολεύει η ώρα παραλαβής;
Ναι, αλλά θα πρέπει, κατόπιν συνεννόησης με τον καταστηματάρχη, να σταλεί νέο sms με τη νέα ώρα για την παραλαβή του προϊόντος.