Μία ξεχωριστή καρτέλα ειδήσεων λάνσαρε το Facebook στην εφαρμογή του.
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο πρόσφερε στους χρήστες του μεγαλύτερο έλεγχο στα κείμενα που βλέπουν και παρέχοντας χρήματα στους εκδότες των οποίων οι ιστορίες παρουσιάζονται.
Είναι μια προσπάθεια να καταπολεμηθεί η παραπληροφόρηση και ταυτόχρονα να βελτιωθούν οι σχέσεις με εταιρείες Μέσων Ενημέρωσης, οι οποίες έχουν παραπονεθεί ότι το Facebook έχει επωφεληθεί προβάλλοντας διαφημίσεις μαζί με τα άρθρα τους.
Το Facebook News κάνει ντεμπούτο την Παρασκευή σε μερικούς χρήστες στις ΗΠΑ. Θα περιλαμβάνει άρθρα επιλεγμένα εν μέρει από τους υπαλλήλους του Facebook που «δεν θα έχουν συντακτική παρέμβαση από κανέναν στην εταιρεία».
Ακόμα, το περιεχόμενο που θα εμφανίζει η καρτέλα θα είναι εξατομικευμένο με βάση τα νέα που προτιμούν οι χρήστες και μπορούν να κρύψουν άρθρα, θέματα ή εκδότες που δεν θέλουν να δουν.