Τη δυνατότητα σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις να εκδίδουν τιμολόγια μέσω του κινητού τους τηλεφώνου και να παρακολουθούν τα έσοδα και έξοδα της επιχείρησής τους δίνει το νέο application της ΑΑΔΕ «myAADEapp».
Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της Καθημερινής, η νέα βελτιωμένη εφαρμογή τίθεται σε λειτουργία εντός του μήνα και πλέον οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν εν κινήσει να εκδίδουν τα τιμολόγιά τους και να παρακολουθούν όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας τους.
Η έκδοση του τιμολογίου από το κινητό τηλέφωνο θα ανεβαίνει αυτόματα και στα ηλεκτρονικά βιβλία, χωρίς να χρειάζεται οι υπόχρεοι να κάνουν οποιαδήποτε άλλη κίνηση.
Σε δεύτερο στάδιο θα προστεθούν και άλλες κατηγορίες για τις επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα το ψηφιακό πελατολόγιο καθώς και το ψηφιακό δελτίο αποστολής.
Ουσιαστικά, το λογιστήριο της εταιρείας θα βρίσκεται στη νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ. Την εφαρμογή μπορούν να την κατεβάσουν στο κινητό τους όλοι οι φορολογούμενοι και η είσοδος θα γίνεται με τους κωδικούς του Taxis.
Οπως αναφέρουν από τη φορολογική διοίκηση, η νέα βελτιωμένη εφαρμογή για κινητές συσκευές παρέχει άμεση πρόσβαση στις φορολογικές υπηρεσίες, προσφέροντας ταχύτερη, πιο φιλική και ασφαλή εμπειρία για όλους τους πολίτες. Ειδικότερα, η νέα εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά λειτουργιών, όπως:
• Εκδοση τιμολογίων από το κινητό.
• Παρακολούθηση των εσόδων και των εξόδων.
• Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο για πληροφόρηση σχετικά με τρέχουσες φορολογικές οφειλές και ποσά επιστροφών.
• Αμεσες ασφαλείς πληρωμές οφειλών, απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή με κάρτα.
• Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου.
• Παρακολούθηση και διαχείριση αιτημάτων και ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση.
• Πρόσβαση στα «Μηνύματά μου» για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων μηνυμάτων από την ΑΑΔΕ.
• Εξειδικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επιτηδευματίες και φοροτεχνικούς, καθώς και εξατομικευμένες φορολογικές ενημερώσεις.
• myWallet, για προσθήκη και αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως στοιχεία μητρώου, φορολογική ενημερότητα, τέλη κυκλοφορίας και πιστοποιητικά για εύκολη πρόσβαση.
• Αμεση πρόσβαση στην εφαρμογή appodixi της ΑΑΔΕ για εύκολο σκανάρισμα και έλεγχο αποδείξεων.
• Δυνατότητα quick login με χρήση PIN ή και βιομετρικών στοιχείων.
• Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με δυνατότητα Geolocation και προβολή στοιχείων επικοινωνίας.
• Δυνατότητα Tap-To-Call στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ.
• Ψηφιακό δελτίο αποστολής το οποίο επίσης θα μπορεί να αποστέλλεται μέσω του κινητού. Σημειώνεται ότι το ψηφιακό δελτίο αποστολής θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2025 υποχρεωτικά για τις επιχειρήσεις με τζίρο άνω των 200.000 ευρώ.
• Ψηφιακό πελατολόγιο το οποίο επίσης θα τεθεί σε ισχύ εντός του μήνα. Στα κινητά τηλέφωνα θα προστεθεί στα μέσα του έτους. Το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί ουσιαστικά ένα ψηφιακό βιβλίο πελατών που θα τηρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένοι κλάδοι ελευθέρων επαγγελματιών και επιτηδευματιών. Θα παρακολουθείται από την ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο online, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις.