Οι αγορές αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού.
Η αγοραστική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και η επιρροή που έχουν οι δαπάνες τους σε όλους τους κλάδους είναι το αντικείμενο της νέας παγκόσμιας έρευνας του Tripadvisor.
Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, έχουν ως εξής:
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα ταξίδια αναψυχής αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο του ετήσιου προαιρετικού προϋπολογισμού των καταναλωτών, με τους ταξιδιώτες να διαθέτουν σχεδόν 1 στα 5 δολάρια (19%) σε ταξίδια αναψυχής, σε συνδυασμό μόνο με φαγητό (19%). Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από τα ψώνια (18%), τη βελτίωση του σπιτιού (14%) ή την ψυχαγωγία (13%).
Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (95%) δήλωσαν ότι προτιμούν να μειώσουν πολλές δαπάνες σε πολλές κατηγορίες για να εξοικονομήσουν χρήματα για μελλοντικές διακοπές.
Αυτή η νοοτροπία συνεχίζεται στον προορισμό, με το 63% να αναφέρει ότι τα ψώνια αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιωτικού τους προϋπολογισμού και το 62% να συμφωνεί ότι τα ψώνια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να απολαύσουν τον χρόνο τους ενώ ταξιδεύουν.
Μόνο το 4% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα συνήθως δεν ψωνίζει κατά τη διάρκεια ταξιδιών αναψυχής, ενώ το 20% κατέταξε τα ψώνια ως τη δραστηριότητα στην οποία ξοδεύει περισσότερα χρήματα στα ταξίδια του.