Αύξηση κατά 28% στις διαδρομές στην ελληνική αγορά κατέγραψε η Beat to 2021, με τη συνολική ζήτηση για διαδρομές να αυξάνεται πάνω από 30% σε σχέση με το 2019, κατατάσσοντας την Ελλάδα μεταξύ των κορυφαίων αγορών που δραστηριοποιείται η FREE NOW.
Σύμφων με σχετική ενημέρωση, «παρά το αναχρονιστικό θεσμικό πλαίσιο, το οποίο προκαλεί καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, η Νο.1 ψηφιακή εφαρμογή συνέχισε για μία ακόμα χρονιά την ανάπτυξη της, με την αύξηση των εγγεγραμμένων χρηστών να φτάνει το 51% σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα».
Συνολικά, περισσότεροι από 2 εκατ. χρήστες χρησιμοποιούν τη Βeat για τις μετακινήσεις τους στις δύο πόλεις που δραστηριοποιείται, με τη συμπρωτεύουσα να καταγράφει τον τελευταίο χρόνο εντυπωσιακή αύξηση του ενδιαφέροντος. Πιο συγκεκριμένα, στη Θεσσαλονίκη ο αριθμός των συνεργαζόμενων Βeat οδηγών αυξήθηκε κατά 128%, ενώ οι διαδρομές μέσα από την πλατφόρμα εξαπλασιάστηκαν.
Αθροιστικά, κατά τη δέκατη χρονιά λειτουργίας της Βeat, οι 7.908 συνεργαζόμενοι οδηγοί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη διένυσαν συνολικά 63.821.300 km για διαδρομές μέσα από την πλατφόρμα, μια απόσταση λίγο μεγαλύτερη από 1.592 φορές το γύρο της Γης. Στο τέλος του 2021, ο μέσος όρος βαθμολογίας των οδηγών που συνεργάζονται με το Beat βρίσκεται στο 4.9/5, ενώ σχεδόν ένας στους δύο επιβάτες επέλεξαν την ηλεκτρονική πληρωμή για τις διαδρομές τους.
Η Βeat, ως μέρος της FREE NOW, και το 2021 συνέχισε να βρίσκεται στο πλευρό της κοινωνίας, πρωτοπορώντας σε μια σειρά από κοινωνικές δράσεις. Πιο συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε η επένδυση στις βιώσιμες μετακινήσεις μέσα από τη στήριξη των οδηγών που μπαίνουν στην ηλεκτροκίνηση με εντυπωσιακό ενδιαφέρον, ενώ πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1,000 δωρεάν διαδρομές για καλό σκοπό. Οι περισσότερες έγιναν για τη στήριξη των σκοπών των οργανώσεων «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και Εθελοντές Αιμοδότες, αλλά και συμπολιτών μας που επιθυμούσαν μια ασφαλή μετάβαση για τον προγραμματισμένο εμβολιασμό τους ενάντια στη διασπορά της πανδημίας.
Με αφορμή τη σύνοψη της δραστηριότητας για το 2021, η Γενική Διευθύντρια της Beat στην Ελλάδα, Άσπα Τοπαλίδου, σημείωσε: «Ολοκληρώσαμε μια επιτυχημένη χρονιά, πάνω στην οποία χτίζουμε το σχεδιασμό μας για το 2022, ένα έτος που θα φέρει εμάς και την ελληνική κοινωνία πιο κοντά στο μέλλον των αστικών μετακινήσεων. Η ΒΕΑΤ, μέρος της FREE NOW ως στρατηγικός συνεργάτης των οδηγών ταξί και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας της πόλης, προετοιμάζει τα επόμενα βήματα ανάπτυξης της, έχοντας ως γνώμονα τις περισσότερο ασφαλείς και βιώσιμες μετακινήσεις. Για το σκοπό αυτό συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ανθρώπινο κεφάλαιο, να συνεισφέρουμε στα δημόσια έσοδα και να εξελίσσουμε την αγορά των on demand μετακινήσεων μέσα από σημαντικές στρατηγικές συνεργασίες».